20 Ağustos 2014 Çarşamba

Maybelline Colossal Volum Express Smoky Eyes Mascara

  Selam Güzellikler

Merhabalar yine bir ürün incelemesi yazısıyla karşınızdayım.Bugünkü konuğumuz Maybelline Smoky Eyes maskara.


Biliyoruz ki maskara birçok kadın için makyajın ayrılmaz hatta vazgeçilmez bir parçası.Tabiki benim için de öyle.Hiç makyaj yapmadığım anlarda bile illa ki o maskara sürülecek!!Çoğumuz Maybelline nin maskaralarına aşığız diyebilirim.
Gerçekten hem uygun fiyatlarıyla hem de gösterdikleri performansları ile birçoğumuzun kalbini çaldı.Bakalım bu maskara da gönlümüzü fethetmeye aday mı ?


Bence adaydır söyleyeyim :) Zaten tasarımı gayet başarılı.Kapağında smokey eyes efekti yaratılmış.Eee bi de rengi sarı olunca ayrı bi cazibesi oluyo.(en sevdiğim renklerden biri olur :D) Neyse ürünle ilgili yorumlarıma gelecek olursak, birkaç aydır severek kullanıyorum.Diğer maskaralar gibi bu da oldukça başarılı.Maskara size dumanlı bir göz vaat ediyor.Ne yalan söyleyeyim bu konuda oldukça başarılı diyebiliriz.Tombul fırça sayesinde daha hacimli ve uzun kirpiklere sahip oluyorsunuz.Ki ben genelde rimeli tek kat uygularım.Eminim 2 veya 3 kat uygulandığında daha güzel bir etki yaratacaktır.


Gördüğünüz gibi büyük bir fırçaya sabit ve uygulaması rahat olan bir maskara.Ayrıca da kirpikleri tek tek ayırıyor.Yalnız fırça ucu pek esnek değil ama ben uygularken bi zorluk yaşamadım.Bu maskarayı uyguladığımda gün boyu akma problemiyle de karşılaşmıyorum.Üstelik kirpiklerde ağırlık hissi de yaşanmıyor.Kısmen doğal bir görünüm elde edebiliyoruz diyebilirim.Kısacası hem uygun fiyatlı hem de işlevsel bir maskara arıyorsanız bu maskara tam size göre.Bence bi şans verin pişman olmazsınız :)

SEVGİYLE KALIN
X.O.X.O






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Maybelline Colossal Volum Express Smoky Eyes Mascara
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

5 yorum

Senin yorum
avatar
20 Ağustos 2014 17:53

Selamlar
Daha önce bu rimeli kullanmadım ama maybelline roket rimeline benziyor :)

Yanıtla
avatar
20 Ağustos 2014 18:03

bende maybelline rocket i kullanmadım daha önce ikisini kıyaslamak adına en kısa zamanda edinicem :)

Yanıtla
avatar
20 Ağustos 2014 18:15

İade-i ziyaretinize geldim bile :) Çok hoş bir blogunuz var keşfettiğime sevindim.Takipteyim artık.
Sevgiler..

Yanıtla
avatar
30 Ağustos 2014 14:39

bu rimeli kısa süre önce kullanmaya başladım kabı maybelline markasının sarı ambalajlı rimeline benziyor :) bende çok beğendim rimeli ve gerçekten başarılı :) çok öptüm :*

Yanıtla