22 Eylül 2014 Pazartesi

Pastel Waterproof Dipliner

Yeniden Merhaba Güzellikler

Bugün yine inceleme yazısıyla karşınızdayım.Bugünkü konuğumuz Pastel in waterproof diplinerı.


Uzun bir süredir kullanıyorum ve henüz bitiremedim.Bu kadar uzun süre kullanmışken yorumlamanın zamanı geldi diye düşündüm.Bu arada uzun bir süre derken 1.5-2 aydır kullanıyorum.Zira alalı uzun bir zaman oldu ama anca sıra geldi.



Ben bu ürünü eyeliner ı düzgün çekemiyorum diye almıştım.Tabi kendi kafama göre almadım.Yolda yürürken öyle yol üstünde kozmetik dükkanına girdim ve 'Doğru düzgün eyeliner çekemiyorum' dedim ordaki bayana ve bana bunu önermişti.Kalem gibi rahat kullanabileceğimi ve kendisinin de bunu kullandığını söyledi.Bende tabi bu şirin kabı görünce üstüne atladım.


Şimdi bilmeyenler için dipliner nedir biraz ondan bahsedelim.Dipliner aslında eyeliner diyebiliriz.Zira eyeliner dan tek farkı kısa saplı olması.Kısa saplı olması eyeliner sürümünü kolaylaştırıyor,çünkü kontrol etmesi daha kolay.

Efendimmm şimdi gelelim benim yorumlarıma.Evet tutuş,şürüş ve kontrol açısından kolay bir ürün.Fakat ben sevemedim bir türlü bu ürünü.Keçe uca sahip.İstediğimiz kalınlıkta eyeliner çekmeye yarıyor.Yeni başlayanlar için uygun bir ürün.


Bu ürünü sevmememin nedeni ise artı gel eyeliner a alışmış olmam ve bunu ilk sürdüğümde o ıslak ıslak görüntüsünü sevmedim.Tabi kuruduktan sonra ıslak görüntü ortadan kalıkıyor.Fakat bu sefer de doğal siyah gibi durmayan görüntüyü sevmiyorum.Çok yapay duruyor.


Gördüğünüz gibi simsiyah bir görüntüsü var.Elimi de bu kadar yakın kadraja almayaymışım iyiymiş:D

Unutmadan ekleyelim adı üstünde waterproof bir ürün.Sabah sürüyorsunuz akşama kadar akma yapmıyor.

Eveeet bir ürünün daha sonuna geldik.Sırf bitsin diye kullanıyorum.Çünkü çok sıkıldım bu üründen.Dediğim gibi gel eyeliner a alıştığımdan bu ürünü bir daha alacağımı zannetmiyorum.

Söyleyin bakalım siz bu ürünü kullanıyor musunuz?Ne kadar seviyorsunuz?Yorumlar tamamıyla bana ait olup sevip sevmeme durumu tabii ki kişiseldir.

Neyse KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZZ:)

HOŞÇAKALIN




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Pastel Waterproof Dipliner
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

2 yorum

Senin yorum
avatar
1 Mart 2016 10:32

Akma yapmaması iyiymiş, güle güle kullan :)

Yanıtla
avatar
2 Mart 2016 00:43

teşekkürler ama çöpe gitti bile :)

Yanıtla