15 Ekim 2015 Perşembe

Note Bronzing Powder

Selamlar herkeslere

Şu kara günlerin bir an önce son bulmasını hakedenlerin cezasını çekmesini istiyorum bir an önce.Elden de birşey gelmeyince insan sinir oluyor.Şu an için tek çare 1 Kasım da tepkimi belli etmek olur.

Neyse hayat devam ediyor,etmek zorunda.Bugünkü konuğumuz Note Bronzing Powder.


Bu tatlış ilk görüşte al beni diye size göz kırpıyor adeta baksanıza.Ambalajdan başlarsak bronz,bakır sever biri olarak dış görünüşe bayıldım.Ayrıca sağlam bir yapısı var.Plastik bir ambalaja sahip.Bu arada ben bu bebeği 10 gün önce falan aldım.

Öncelikle bronzer nedir hala bi fikri olmayanlar için kısa bir açıklama yapalım.Bronzer kendi ten renginizden koyu pudra veya likit formüllü ürünlerdir.Genel işlevi cildinizin tonunu ısıtmak için kullanılır.Bir diğer kullanımı ise yüzde göze az çarpmasını istediğiniz yerlere uygulayarak onları geri plana atabilirsiniz.Yüz hatlarınızın daha keskin bir ifade alması için de kullanabilirsiniz.


Şimdi özellikle benim gibi açık tenliler için uygun bir bronzer bulmak oldukça zor.Koyu olduğu zaman çamur bir görüntü sizden bağımsız bir şekilde orada öylece durabiliyor.Ben de The Balm ın Bahama Mama sı var ve kullanması oldukça zor.Çünkü aşırı pigmentli bir ürün.Elinizi birazcık fazla kaçırınca çamur gibi bir ürünle karşılaşıyorsunuz.

Fakat bu bronzer hayatımın aşkı diyebilirim şimdiden.Bendeki rengi serinin en açık rengi 10 numara.20 ve 30 numarası da var.Siz cilt renginize göre size uygun olanı tercih edebilirsiniz.

Bu bronzer içinde E vitamini bulunduyor.Dokunduğunuz zaman kadife gibi bir yapısı var.Kokusu da bebek şampuanı gibi.Ama öyle buram buram kokmuyor tabi.Bir de cildinize sürdüğünüzde kokusu gelmiyor tabi.Bahama Mama kadar aşırı pigmentli bir ürün değil.İçinde hafif turunculuk bulunduran açık bir kahve.


Hafif ışıltılı bir bronzer.Kesinlikle sim değil ışıltı.Fakat fotoğrafta tam yansıtamamışım.Uygulaması da dağıtması da aşırı basit bi ürün.Ben en çok Real Techniques Contour Brush ile uygulamayı seviyorum.Bu fırçayla daha rahat uygulayıp dağıtabiliyorum.Kalıp gibi çamur gibi de durmuyor.Doğal bir bronzluk sağlıyor.Ayrıca ürün miktarı da aşırı fazla.Tam 20 gr lık bir ürün yani evladiyelik !

Ben bu ürünü 10 gün kadar önce Rossmann mağazasından %50 indirimle 15 tl gibi bir fiyata aldım.Note  ürünlerinin yüz grubunda %50 lik bir indirim var.Kaçırmayın derim.

Benim gibi bronzer arayışında olanlar (özellikle açık tenli olanlar) bu ürüne bi şans verebilir.

Peki siz bu ürünü denediniz mi?Ya da bana başka bir bronzer tavsiyeniz var mı?
Lütfen aşağıya yorum bırakın.

HOŞÇAKALIN:)




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Note Bronzing Powder
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

2 yorum

Senin yorum
avatar
29 Mart 2016 15:58

Çok uygun fiyata ömürlük ürün almışsın, güle güle kullan :)

Yanıtla
avatar
5 Ağustos 2016 20:43

buğday tenliyim bana kaç numarası uygun olur?

Yanıtla