23 Ağustos 2014 Cumartesi

Maybelline Baby Lips Cherry Me

Günaydınlar

Yeni bir yazıyla karşınızdayım tekrar.Bugünün konuğu Türkiye'ye gelmesi merakla beklenen bir ürün olan Maybelline Baby Lips.




Çoğunuz biliyorsunuzdur fakat bilmeyenler için bir kez de ben söyleyeyim bu ürünler artık Türkiye'de.Watsons larda rahatlıkla bulabilirsiniz.


Türkiye'ye geldiğini duyduğumda bu ürünü tabii herkes gibi bende merak ettiğimden gidip almak istedim.Geçen ay alabildim sonunda :) Fakat diyebilceğim şey o kadar da övgüyü haketmiyormuş.Tabi bu benim kişisel yorumum.Sevenler olduğu kadar da sevmeyenler de var.Benim tercihim chery me oldu.Çünkü gittiğimde 3 renk seçeneği vardı.Normalde hiç kırmızı renkli lip balm almam.


Gördüğünüz gibi rengi oldukça koyu bir pembe.Fakat renk vermesi göründüğü gibi değil.Şeffaf bir renk elde ediyoruz diyebiliriM.Bu benim için gayet olumlu bi sonuç,çünkü öyle çok koyu ürünler kullanamıyorum dudaklarımda.Sanırım çok yakıştıramıyorum kendime.

Nemlendirmesi hakkında konuşacak olursak çok beklentimi karşılamadı.Çünkü Nivea lip balmlarımla kıyasladığımda ne yazık ki sınıfı geçemedi.Ayrıca onarma gibi bir işlevini de göremedim.Zira onarım amaçlı kullanılacak bir ürün değil.Baby Lips adını neden koyduklarını anlayamadım bu yüzden.Ancak dudaklarınız pürüzsüz ve güzel görünüyorsa bu ürünü kullandığınızda yaza uygun parlak ve hafif renkli, abartılı olmayan dudaklara sahip olabilirsiniz.Şunu da belirtelim ki okuduğuM bir çok blogda her lip balmın farklı bir yapısının olduğu belirtiliyor.Diğerleri elimde olmadığı için ben böyle bir kıyaslama yapamıcam.

Ambalaj olarak da çok başarılı değiller.Dandik yapıları var.Fakat tasarımları oldukça şirin.Gördüğünüz gibi sevimli bir turuncu ambalaja sahip.Üzerindeki yazılar da ayrı bi sevimli.


Fotoğraftan da anlaşılacağı gibi şeffaf, parlak bir pembe rengine sahip.Bi daha alır mıyım diye soruyorum kendime ve sanırım alırsam bu sadece rengi için olur.Çünkü benim lip balmlardan beklentim onarım yapması ve nemlendirmesi.

Peki siz bu ürünü denediniz mi?

HOŞÇAKALIN


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Maybelline Baby Lips Cherry Me
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.