8 Eylül 2014 Pazartesi

Bitenler #1

Merhaba tatlışlar

Bugün yine bir ilk olan bitenler yazısıyla karşınızdayım.


Gördüğünüz gibi temmuzun sonunda ve ağustos ayı boyunca bitirebildiğim ürünler.Hepsi de bakım ağırlıklı.Çünkü öyle kozmetik ürünlerini kolay kolay bitiremiyorum.Hele de yaz aylarında.Ürünlere bakalım ve kısa kısa sizler için yorumlayayım.



1)La Roche Posay Effaclar Jel:Yüz yıkama jelimden oldukça memnunum.3 ay gibi bir sürede bitirdim.Şu an büyük boyunu kullanıyorum.Tekrardan alıcağım bir ürün.Daha ayrıntılı olarak cilt bakım rutinimde bahsedicem.

2)Elseve Nutri-Gloss Sıvı Saç Bakım Kremi:Kesinlikle beğenmediğim bir ürün.Nedenine gelecek olursak vadettiği parlaklığı az da olsa gözlemleyemedim.Ayrıca saç spreylerini saçımın kolay açılıp taranması için kullanıyorum.Fakat bu ürün herhangi bir tarama kolaylığı sağlamadı.Bitirmek için kullandığım bir üründü.Bir daha almıcağım bir ürün.

3)İpek Hidrofil Pamuk:Severek kullandığım bir ürün.Yumuşacık bir yapısı var.Ayrıca kare ve yuvarlak dikişli pamuklardan daha hesaplı.O yüzden genelde bu pamukları tercih ediyorum.Tekrar alacağım bir ürün.


4)Listerine Cool Mint:Gratiste yaptığım bir alışverişte indirimli olarak almıştım.Severek kullandığım ağız bakım suyu.Verdiği ferahlığı da seviyorum.Bittikçe alacağım bir ürün.Bu şişeyi de atmayacağım sanırım.Bir yere giderken yanımda rahatlıkla taşıyabileceğim bir şişe.Tekrar tekrar doldurup kullanırım bu şişeyi :D

5)Life Aseton:Severek kullandığım oldukça başarılı bulduğum bir aseton.Ojelerimi rahatlıkla çıkartabiliyo.Tekrar tekrar aldığım bir ürün.

6)First Naneli Sakız:Çantamdan ayırmadığım bir sakız.Ferahlık hissetmek istediğim anlarda ağzıma atıveriyorum :D


7)Watsons Tek Kullanımlık Maskeler:İlk defa kullandığım maskeler.Tek kullanımlık olmasına rağmen ben bir paketi ikiye bölüp kullanıyorum.Faydası var mıdır pek bilmiyorum ama iyi hissetmemi sağlıyorlar.Bi de uygun fiyatları var.Eee daha ne olsun.Watsons a uğradığımda alırım diye düşünüyorum.Oldukça da geniş bir yelpazesi var.Seçip kendinize göre alabilirsiniz.

8)Garnier Nem Dengesi Kuru ve Çok Kuru Ciltler:Severek kullandığım günlük cilt bakım rutinimde yer alan bir ürün.Bunu da daha detaylı anlatacağım.Tekrar tekrar aldğım bir ürün.Fiyatına göre oldukça başarılı buluyorum.

9)Nivea Lip Balm:Niveanın sütlü,ballı lip balmı.Aşırı aşırısı seviyorum.Nemlendirmesine,bakımına hastayım.Kokusu da müthiş.Tam yemelik:D Tekrar tekrar aldığım bir ürün.

Benim bitirebildiklerim bunlardı.Yukarıda bahsettiğim ürünlerden severek kullandığınız var mı?

Hoşçakalın




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #1
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.