21 Ağustos 2014 Perşembe

Karışık Alışveriş

Günaydınn Güzellikler :)

Nedeni stresli bi sınav bekleyişi olsa gerek bu aralar içimde acayip bir alışveriş isteği var.Her dışarı çıktığımda eve elimde illa bi parça eşyayla geri dönüyorum.Bugün de sizlerle bu karışık alışverişimi paylaşmaya karar verdim.Ve muhtemelen 1-2 hafta sonra da bi süpriz yapıcam :)

Şimdi bakalım neler almışım:)


Evet daha önceki Gratis alışverişimde de bu Eklips fırçalardan almıştım yazısı için tık.Eee bi daha neden aldın aynı fırçalardan diye soracak olursanız aldığım günden beri kullanıyorum ve performanslarını beğendim.
Bunları da sizin için aldım.Hala denememiş olup merak edenlerin hoşuna gidecektir:)Bu fotoğraftaki bazı ürünler yine Gratis ten bazıları ise farklı kozmetik dükkanından alındı.


Bu alışverişimi de Watsons'tan yaptım ve Watsonscard ın yanında gelen indirim kuponlarımı kullandım.


Fotoğraftan tam ne olduğu ilk bakışta anlaşılmasa da bu bir etek:D Gezerken bir mağazada gördüğüm fiyatı da gayet uygun bir etek.Desenlerine bayılarak aldım ve tam yaz için olduğunu düşünüyorum.Basit beyaz bir body ile şık bir kombin yapılabilir.


Bu da tam yazlık olan bez bir çanta.Bunun da fiyatı gayet uygundu ve üstündeki venedik desenine bayılıp aldım.Gündüz arkadaşlarla buluşurken kullandığım bir çanta.Özellikle bu sıcakta deri çanta kullanmayı sevmediğim için elimden düşürmediğim bi çanta oldu.

Benim son zamanlardaki alışverişlerim bunlardı.Size hazırladığım süprizden haberdar olmak için takipte kalın.

HOŞÇAKALIN






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Karışık Alışveriş
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

2 yorum

Senin yorum
avatar
21 Ağustos 2014 20:10

çanta gerçekten harika görünüyor, etek de çok hoş güle güle kullan :)

Yanıtla
avatar
21 Ağustos 2014 20:33

teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

Yanıtla