8 Ocak 2016 Cuma

Pastel Moonlight

Herkese Selamlar

Havalar artık bozdu şu son haftalarda.Yağışlar,soğuklar ara ara kendini gösteriyor İzmir'de.Şu son bir kaç gündür İzmir'de yağış var ve hava da karanlık dolayısıyla.Bu nedenle fotoğraf vçekmek için bi türlü ışık bulamıyorum.Aslında yazmayı planladığım Bitenler yazısıydı fakat ışık bulamayınca fotolarıma baktım ve bugün şu meşhur likit aydınlatıcı Pastel Moonlight tan bahsedelim.


Bi kaç aydır elimde mevcut olan bi ürün.Aydınlatıcı olarak toz formda olan Mary-lou Manizer vardı elimde.Okumak isterseniz şu blog yazıma tıklayabilirsiniz.Bu ürünü likit olduğu için ve merakıma yenildiğimden almak istedim.Her ne kadar çoğu zaman elim Mary-lou ya gitse de bu likit aydınlatıcıyı da severek kullanıyorum.


Ambalajından bahsedersek önce ilk bakışta oje şişesini anımsatıyor görünüşü.Cam şişesi ve gördüğünüz gibi oje fırçası gibi bi fırçaya sahip.

                                     

Fotoğrafa tıklayıp bakarsanız aydınlatıcının etkisini çok net görebilirsiniz.Fırçası sayesinde ürünü istediğiniz yere rahatlıkla uygulama yapabiliyorsunuz.İstediğiniz yere noktacıklar bırakıp sonra ister ıslak süngerle ister parmaklarınızla dağıtabilirsiniz.İçinde minik ışıltılar var ve kesinlikle sim değil.Bence Mary-lou ya göre daha ıslak bir bitiş ve metalik bi görüntü yaratıyor.Bu da likit oluşundan kaynaklanıyor sanırım.Bu arada ciltte de bütünlük sağlayan bi ürün.Gün içinde 5-6 saate kadar da dayanıyor.

Ben severek kullanıyorum bu ürünü.Peki siz denediz mi ? Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın :)

Bu arada sosyal medya hesaplarımı da takibe alırsanız sevinirim :)


Hoşçakalınn






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Pastel Moonlight
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.