14 Ocak 2016 Perşembe

Dermokozmetika.com Alışverişim

Merhabalarr yine ve yeniden

Bugün bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım.Aslında bu alışverişi yapalı 1 ayı azıcık geçmiş olabilir.Ama ben yine de paylaşmak istedim.


Cildimde sivilcelenme problemi olduğu için daha önceden kullanıp geçici de olsa çare bulduğum La Roche Posay alacaktım.Malum eczaneler daha pahalı sattığı için ben de bi kaç defadır bu tarz ürünleri internet üzerinden sipariş vermeyi tercih ediyorum.Neyse bi kaç ürün almak istediğim için başladım araştırmaya.Nasıl ucuza ve güvenilir bi site bulurum diye.Araştırmalarım sonucu dermokozmetika.com ile karşılaştım.

Biraz tereddütle siparişimi verdim.Yüz yıkama jeli,duo krem,nemlendirici krem ve sıkılaştırıcı tonik siparişi verdim.2 tane La roche Posay alana 50 ml lik termal su hediyeydi.Çok sevindim tabii.Denemek istediğim bi üründü.Tester olarak da göz kremini yollamışlar.Onu da acayip merak ediyordum.Beğenirsem büyük boyunu da alıcam.

Siparişle ilgili genel kanım iyi ki de karşılaşmışım bu siteyle.Kargolama,paketleme bi harikaydı.Tester göndermeleri çok hoş.Fiyatlar uygun ( %40 a varan indirimlerle) daha ne olsun.Bir de son kullanma tarihlerine de baktım en az 21 ay ömürlü bi krem var.Diğerleri 2 yıl ve üzeri falan.Zaten max 6 ayda bitiriyorum ben aldığım cilt bakım ürünlerini.

Benim anlatıcaklarım bu kadardı.

Peki siz bu siteyi daha önce duydunuz mu ya da hiç alışveriş yaptınız mı?Lütfen yorum olarak aşağıya bırakın.

Ayrıca beni diğer sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın :)


Hoşçakalın :)









PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Dermokozmetika.com Alışverişim
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

12 yorum

Senin yorum
avatar
14 Ocak 2016 11:22

Toplam ne kadar tuttu alışverişiniz inşallah iyi gelir bu ürünler faydasını görürsünüz..

Yanıtla
avatar
14 Ocak 2016 18:47

In these days I'm using the same facial soap.. It is very good!

Yanıtla
avatar
14 Ocak 2016 21:06

iyi günlerde kulan canım :) kulandıkça yorumlarını bekliyorum :)

Yanıtla
avatar
15 Ocak 2016 00:10

thanx your comment marina :) I hope I love it :)

Yanıtla
avatar
15 Ocak 2016 00:11

saol canım tabii tek tek yorumlayacağım :)

Yanıtla
avatar
15 Ocak 2016 00:12

inşallah :) yaklaşık 120 lira falan tutumuştu...

Yanıtla
avatar
15 Ocak 2016 00:18

Great products:)
kisses

http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

Yanıtla
avatar
17 Ocak 2016 18:38

bende sivilce lekeleriyle baş etmeye çalışıyorum eczaneneden yüz yıkama jeli almıştım dediğiniz gibi çok pahalı oluyor dermokozmetika sitesini öğrendiğim iyi oldu :)

Yanıtla
avatar
31 Ocak 2016 13:13

Valla bu ürünleri eczanelerden almamak gerek cidden çünkü öğrenci olduğumu da varsayarsak bana pahalı geliyor, internetten indirim kovalamak gerek.Güle güle kullanın :)

Yanıtla
avatar
11 Ekim 2016 13:39

Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ve bir de ayrıca çekiliş var beklerim sevgiler :)

Yanıtla