3 Kasım 2015 Salı

Essence In The Nude Dudak Kalemi

Hepinize selam olsun dostlarım :)

Nasılsınız?Hayat nasıl gidiyor diye klasik girişimi yapayım hemen.Bende uzun  zamandır tek düze gidiyor resmen.Ya ufacık,minicik bir değişiklik istiyorum çok mu!

Neyse sıkmadan konuğumuzu sahneye alalım.Aslında çoğunuzun yakından tanıdığı bir dudak kalemi.



Evet Essence In the Nude dan bahsediyorum.Bu kadar sevilmesi ve meşhur olması da hem uygun fiyatlı hem de bulunması zor bir kalem olması.Bende severek kullandığım için bloğumda yazısı olsun istedim.


In the Nude rengi tam adı gibi nude bir renk.Günlük kullanım için inanılmaz güzel bir renk.Dudak kalemi kullanma gereği duymayan ben bile kalem kullanmaya başladım.


Yapısı oldukça yumuşak.Kalem olarak kullanmak dışında ruj gibi bile uygulanabiliyor.Ruj gibi kullanıldığında kuruma yapabiliyor.Bu yüzden dudakları önceden nemlendirmek gerekiyor.


Rengi de gördüğünüz gibi.Bana göre herkeste bulunması gereken ve herkese yakışacak bir renk.Kalemin tek eksi yanı yumuşak olduğundan dolayı çabuk bitmesi.Ama fiyatı o kadar uygun ki bu eksi yan görmezden gelinebilir.

Gratislerde 3-4 tl civarı bir fiyatı var.Gördüğünüz yerde hemen stoklayın.Çünkü çok zor bulunuyor.

Peki siz bu kalemi kullanıyor musunuz ?Memnun musunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum.

X.O.X.O






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Essence In The Nude Dudak Kalemi
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.