28 Ekim 2015 Çarşamba

Elseve Mucizevi Yağ

Hepinize selamlarrr

10 gündür yazamıyorum azcık uzak kaldım buralardan.Sebebine gelecek olursak havalar kötüleşmeden boya-badana işlerine giriştik.Neyse çok şükür badana da bitti temizlik de.

Güneşli günlerle devam ederken bugünkü konuğumuza bakalım.Bugünkü konuğumuz Elseve Mucizevi Yağ.Herkes illa ki duymuştur diye düşünüyorum.Bilmeyenler de varsa umarım faydalı olabilirim.


Değerli çiçek özlerinden elde edilen bu saç bakım yağını uzun süredir kullanıyorum.Kokusu çok güzel böyle çiçek çiçek.Ama kalıcı değil.Ürünü ister kuru saça ister ıslak saça uygulayın.Kesinlikle ağırlık yapmıyor.


Kıvamı bildiğimiz ayçiçek yağı gibi.Ben genelde duştan sonra 2-3 pompa avucuma alıp saçıma ve uçlarına uyguluyorum.Diplerine getirmiyorum.Saçım kuruduktan sonra da yumuşacık oluyor.Ya da saçlarım çok kabarık ve elektrikliyse  2 pompa alıp yatıştırmak için kullanıyorum.Kesinlikle kullandığım süre boyunca saçlarımda ağırlık hissi yaşamadım.


Bu ürünü kullandığımda saçlarım ışıl ışıl parlıyor.Tabi sağlıklı,doğal bir ışıltıdan bahsediyorum.Yumuşaklık ve ışıltı vaadini gerçekleştiriyor fakat kalıcı bir durum değil bu.Verdiği ışıltıyı seviyorum.Özellikle güneşin altında.Ayrıca bu ürün tüm saç tiplerine de uygun.

Benim anlatacaklarım bu kadardı.Peki siz bu ürünü denediniz mi ?

Lütfen yorumlarınızı aşağıya bırakın.

Hoşçakalın:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Elseve Mucizevi Yağ
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.