15 Kasım 2015 Pazar

Bitenler #9

Hepinize tekrardan merhaba

Tembel bir pazar geçiriyorum demeyi çok isterdim ama gidilecek yerler ,yetişilecek işler var.Neyse efendim bugünün konusu bitenler.Zira kasım bitmek üzere ve ben ekim bitenlerini ancak yazabiliyorum.Hemen başlayalım.


Bitenleri her ay olduğu gibi bir kutuda biriktirdim.Hemen başlayalım ufak incelememize.



1)Nivea Canlandırıcı Günlük Bakım Kremi:Niveanın kremlerini,toniklerini vs. severek kullanıyorum.Bu kremi de severek kullandım.Çok çok kuru ciltlere uygun değil bence.Daha çok normal ve karmaların günlük nem ihtiyacını karşılayan yapıda bir krem.Tekrar alabilirim veya farklı versiyonunu kullanabilirim

2)Garnier Nem Dengesi:Yazın cilt tipim karmaya döndüğü için bunu kullanıyordum.Severek kullandığım bir üründü bu da yenisi alınacak.

3)Arıca Hint Yağı:Hint yağının kaş ve kirpiklere oldukça faydalı bir yağ olduğunu bilmeyen yoktur sanırım.Bende kaş ve kirpiklerim için 1,5 ay aralıksız kullandım.Sonra bitirene kadar aklıma geldikçe uyguladım.Kaşlarımda gözle görülür bir fark oluştu fakat kirpiklerimde bir etki gözlemleyemedim gibi.Tekrar başlamayı düşünüyorum.Bu sefer sonuçları sizlerle de paylaşıcam.


4)Cettua Burun Bandı:Gratislerde satılan bu burun bantları haftalık siyah nokta bakımım için yeterli geliyor.Bittikçe de alıyorum.

5)Parmak Aseton:Dibinde biraz kalmıştı.Kalanı pompalı şişeye aktardım.Koyu renkli ojlerde bile iyi iş çıkaran çok başarılı bi aseton.Kokusu da çok güzeldi.Tekrar alıcam.

6)Maybelline Colossal Kajal:Severek kullandım.Tekrar aldım yazısını da yazacağım için fazla yorum yapmayacağım.


7)Apak Saf Pamuk:Bim de satılan bu pamukları severek kullanıyorum.Fiyatı da çok uygun üstelik.

8)Lilibe Disk Pamuk:Rossmann de satılan disk pamuklar dikişsiz olduğu için çok hoşuma gitti.İstediğimde ortadan ikiye ayırıp o şekilde de kullanabildim.Tekrar aldım bile.


9)Bioblas Yağlı Saçlar İçin Şampuan:Saçlarımla ilgili dönem dönem dökülme problemleri yaşadığım için ara ara bu şampuanı kullanıyorum ve faydasını da görüyorum.

10)Nivea Lip Butter:İkinci kutuyu da bitirdim yazısını da yazmıştım.Okumak için şu blog yazıma tıklayabilirsiniz.

11)Avon Deniz Tuzlu Ayak Kremi:2-3 sene önce almıştım yarılayıp bırakmışım.Baktım yapısı ve kokusu değişmemiş kullandım ve bitirdim.Sabah kalktığımda yumuşacık ayaklarla uyanıyordum.Şimdi var mıdır bilmiyorum tabi.


12)Loreal Lumi Magique Fondöten:Resmen aşı olduğum fondötenim ve baya depo yapmışım.Bunun da yazısı gelecek.

13)Loreal True Match Pudra:Tenime göre çok açık olduğu için Göz altlarımı sabitlemede uzun bir süre kullandım.Yapısı yumuşacık çok güzeldi.Tenime uygun rengini bulursam almayı düşünüyorum tekrar.

14)Avon Care El kremi:Avonun el kremleri vazgeçilmezim diyebilirim.O gliserinli yapı çok hoşuma gidiyor.Gidip geldikçe sürekli sürüyorum.En çok çikolatalısını seviyorum ama :)


15)Palmolive Çikolatalı duş jeli:Kokusuna bayıldığım banyoda kullanmaktan büyük keyif aldığım bi duş jeli.Farklı kokularını tabiki de almaya devam edicem.

16)Pantene Argan Yağlı Saç Kremi:Yazısını daha önce yazmıştım.Kullanmaya uzun bi süre ara verdikten sonra anca bitirebildim.Yazısını okumak isterseniz işte burada.Ama yazıyı güncellemem gerekiyor sanırım.


17)Sensitive Ağız Bakım Suyu:Bi alışverişim sırasında indirimli ürün olarak almıştım sanırım.Ben daha çok mentollü ağız bakım suyu kullanmayı sevdiğimden bu ürünü sevmedim.Tuzlu bi tadı vardı diye hatırlıyorum bir daha almam.

18)Listerine Ağız Bakım Suyu:İşte en en sevdiğim sürekli aldığım ağız bakım suyu.Aradığımı buldum aslında ama yeni bi şeyler denemek için arada farklı ürünler de alıyorum.Bu kaçıncı şişem bilemiyorum artık.


19)Sensodyne Diş Macunu:Güvendiğim ve severek kullandığım bir marka.Tekrar tekrar alıyorum.

20)Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Kullanmaya başladığımdan beri tek kullandığım makyaj temizleme suyum.Bittikçe alıyorum kendilerini.

Ayyyy yaz yaz bitmedi valla.Neyse yazımızın sonuna geldik nihayet.

Sizin bunlar arasında sürekli aldığınız var mı?Beğendiğiniz,beğenmediğiniz hangisi?

Lütfen yorum olarak bırakın:)

Hoşçakalınnn








PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #9
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.