8 Ekim 2014 Çarşamba

Wet n Wild Comfort Zone Paleti

Yeni,güzel bir güne daha Merhaba

Güzel bir tatilin ardından bomba gibiyizdir umarım.Gerçi şu sıralar bi salgındır gidiyor.Bende de biraz kırgınlık devam ediyor.Öğrencilerim de hasta olunca bu süreç biraz daha uzadı.Neyse bol bol bitki çayları,vitaminleri almayı,taze sebze,meyve yemeyi ihmal etmeyin.Gelelim bugünkü konuğumuza.Herkes hemen hemen biliyor ve bi çok blogda okudu yazıları.Ama bi de ben yazayım dedim.(bilmeyenleriniz varsa diye)


Türkiye'ye gelsin diye birçok blogger ve vlogger o kadar çok çağrıda bulunuldu ki sevgili Gratis bizleri kırmayıp,bu uygun fiyatlı markayı Türkiye ile tanıştırdı.
Wet'n Wild paletlerinin geldiğini duyar duymaz soluğu Gratis te aldım ve bu sekizli far paletini kaptım.Çünkü izlediğim birçok vlogger da bu palet sıkça kullanılıyordu.İyi ki almışım dediğim bir palet oldu.Fiyatına göre oldukça kaliteli bir ürün.


Gördüğünüz gibi renkler bir harika.Açıktan koyuya doğru 8 renk mevcut.Üstelik makyaj yapmayı bilmeyenler,yeni başlayanlar için hangi rengin nereye sürülmesi gerektiği yazıyor.Baştaki iki renk browbone kaş altına,eyelid göz kapağına,crease katlanma yerine definer ise kirpik dibine sürülüyor.Tabi ki siz kendinizi böyle sınırlandırmayın,herşey hayal gücünüze kalmış.

Farların yapıları çok iyi,kadife gibi yumuşacık,pigmentasyonları da oldukça iyi.Kalıcılık yönünden de sınıfı geçtiler.Sabah sürüp evden çıktığımda akşama kadar benimle kalıyor.Bu paletin tek eksi yanı çok uyduruk olan kabı,oldukça dandik.Neyse bu kısmı görmezden gelebiliriz :D


Paletin içinden bir de böyle fırça çıkıyor.Fakat hiç bir işe yaramayan bi ürün.Sadece siz görün diye sakladım, tam bir çöplük.Şimdi de paletteki renklere yakından bakalım.


Baştaki ilk iki parmak eyelid,son iki parmak browbone renkleri.


Baştaki iki parmak definer,son iki parmak crease renkleri.Gördüğünüz gibi tüm renklerde hafif ışıltı var.Mat olan hiçbir renk yok.Ama bu ışıltılar da ben burdayım diyen cinsten değil.Ben aldığımdan beri çok güzel makyajlar yaptım bile.Her bir renge ayrı ayrı bayıldım.Fakat baştaki 6 renk bana daha çok hitap etti nedense.

Peki siz aldınız mı bu ürünü ve yorumlarınız neler?Bu arada Wet'n Wild ürünleri sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.İndirimsiz haliyle 20 tl gibi bir fiyata aldım ben bu paleti.

Makyaja yeni başlayanlara,elimde günlük,kullanışlı bir ürün olsun diyenlere gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bir ürün.

Yorumlarınızı bekliyorum.

SEVGİYLE,POZİTİF KALIN :)







PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Wet n Wild Comfort Zone Paleti
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.