12 Ekim 2014 Pazar

Bitenler #2

Merhaba Hepinize Mutlu Pazarlar diliyorummm.

Bugünkü yazım eylül ayı için bitirebildiklerim.Hep birlikte bakalım bakalım neler bitirebilmişim.Kısaca sevip sevmediğimden de bahsedeyim sizlere.


Gördüğünüz gibi öyle çok kozmetik ağırlıklı ürünleri bitiremiyorum.Şimdi sırayla incelemeye başlayalım.
1)Bioblas Hasar Görmüş Cansız Saçlar:Eğer blogumu takip ediyorsanız saçlarımla ilgili problem yaşadığımı da biliyorsunuzdur.Saç dökülmemle başa çıkabilmek için bu şampuanı denemeye karar verdim.Gratiste kampanyalı bir üründü.Büyük boyunun yanında bir de küçük 360 ml lik bu ürün vardı.Küçük boy kullanıldı ve bitti.Memnun kaldığım bir ürün.Saç dökülmem azaldı.

2)Bebak Acı Badem Kremi:Annemin tavsiyesi üzerine aldığım bir kremdi.Kokusu çok güzel fakat çok katı ve yağlı bir yapısı var.Cilt hemen emmiyor.Tekrar almayacağım bir ürün.

3)Kalyon Oje Kurutucu:Severek kullandığım bir üründü.Kokusu çok güzeldi.Ayrıca tırnak eti bakımı da yaptığını söylüyor ama ben böyle bir etki görmedim.Sıktıktan sonra gliserinli gibi bir his bırakıyor.Ojeyi kurutma süresi birkaç dakika gibi bir süre.Kısacası sevdim indirimdeyken alabilirim.

4)Maybelline Falses Flared Maskara:Maybelline maskaraları ilk makyaj yapmaya başladığımdan beri severek kullanıyorum.Bunu da çok severek kullandım.Fırçasını soracak olursanız yıkayıp hint yağı uygulamam için kullanmaya başladım bile.Sevdiğim bir maskara sürekli alıyorum.

5)Flormar 310 nolu Oje:Bildiğimiz kireç beyazı ojeydi.Yapısı bozulduğu için çöpe gidiyor.Flormar ojeleri de çok seviyorum.Yenisini aldım bile.

6)Dermokil Kuru Ciltler için Kil Maskesi:1.5 sene gibi uzunca bir süredir kullanıyordum.Ayda bir veya 10 günde bir uyguluyordum.Sıkıldığım için bir ay bıyunca her hafta uyguladım.Sonunda bitti.Çok bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.Yapısı da zaten bir maskeye göre koyu geldi bana.Bir daha almayacağım.Yeni bir kil maskesi deneyeceğim.Sizin önerebileceğiniz var mı?

7)Koru Aseton:Kozmetik dükkanlarının birinden almıştım sanırım.Ufak boy.Yani sıradan bir asetondu.Koyu ojelerde diğer asetonlar gibi bir performansı vardı.Tekrar alabilirim bilmiyorum.

İşte benim bitirebildiklerim bunlardı.Siz bu ürünlerden kullandınız mı?Hangilerini beğendiniz?

Mutlu Hafta Sonları

X.O.X.O


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #2
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.