11 Ekim 2014 Cumartesi

Gratis Sonbahar İndiriminden Bana Düşenler

Selamlarr

Sıcacık,yazdan kalma bir gün vardı bugün İzmir'de.Cumartesi de olsa öğlene kadar çalışıyorum.İş çıkışı hemen kendimi iş yerime yakın olan Hatay daki Gratis e attım.Malum sevgili Gratis bizi düşündüğünden bayram indiriminden sonra bir de sonbahar indirimi yaptı.İndirimde olan Real Techniques fırçalardaydı gözüm.Mağazaya bir girdim hayal kırıklığı bir tane bile fırça kalmamış.

Neyse pes etmedim bu sefer eve giderken yolumun üstünde sayılabilecek Ata caddesindeki mağazaya baktım orada da son iki tane kalmış.


Aldıklarım Core Collection ve fondöten fırçasıydı.İkisini hemen kaptım.Fiyatlarını da yazayım ki bu indirimden faydalanmamışlar için bir fikir olsun.

1)Core Collection 48.90 tl
2)Fondöten Fırçası 16.50 tl
3)Fa 72h Roll-on deo 4.90 tl

Böylelikle ilk real techniques fırçalarımı almış oldum.Gerçi bir önceki alışveriş yazımda diyete girmeliyim demiştim ama Gratis böyle güzel indirimler yaparken ne mümkün!Ocağıma incir ağacı dikecek valla korkuyorum :D.Neyse bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik.Umarım uzun süreli olarak kendimi tutmayı başarabilirim.

Hepinizi Çok öpüyorumm

SEVGİYLE KALIN

NOT:O güzel yorumlarınızı bekliyorum.


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Gratis Sonbahar İndiriminden Bana Düşenler
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.