23 Eylül 2015 Çarşamba

Bayram Makyajı

Arife gününden hepinize selamlar

Bugün canım sıkıldı ve yarın makyajımı nasıl yapayım diye düşünüyordum.Bi şeyler yaptım ve paylaşmak istedim.Oldukça sade bir makyaj oldu.Çünkü bayramda insanların makyajıma odaklanmasını istemiyorum.Sade ve temiz bir makyaj yapıcam.Bundan sonra da ara ara makyaj örnekleri paylaşayım diyorum.




Görüldüğü gibi minimal bir göz makyajı yaptım.Daha çok aydınlık olmasını istedim.Aslında makyaj yapmamışım gibi görünmesini istedim.Belki size de fikir olur diye paylaşmak istedim.


Kullandığım ürünleri de gösterip kısaca anlatayım.


Cilt makyajımla başladım.Işıltılı canlı bir cilt olsun istedim.Işıltılı bir fondötenin üstünden transparan pudrayla geçtim.


1 nolu farı kaş altım dahil tüm göz kapağıma sürdüm.2 nolu far ile katlanma bölgemden geçtim.Kahverengi bir kalemle kirpik diplerimden belli belirsiz geçtim.Kalem fırça ile c çizerek dağıttım kalemi.Dağıtma fırçasıyla da tekrar üzerinden geçtim.


Göz pınarlarımı beyaz bir farla aydınlattım.


Kirpiklerimi kıvırıp maskaramı uyguladım.


Pigmentasyonu az olan bir allıkla yanaklarımı renklendirip dudağımı nude bir kalemle doldurdum.Aslında ruj gibi kullandım.


Aydınlık bir ciltte olmazsa olmaz bi ürün highlighter adımını da tamamladıktan sonra kolay ve pratik makyajımız hazır.

Siz makyajınızı nasıl yapacaksınız peki?

Hepinize İYİ BAYRAMLAR:)










PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bayram Makyajı
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.