7 Eylül 2015 Pazartesi

Avene Termal Su

Merhaba canlarım 

Mutlu Pazartesiler diliyorum herkese.Sendromsuz bi hafta olsun hepimize deyip bugünkü konuğumuza geçiyorum.
Bugünkü konuğumuz Avene markasına ait şu meşhur termal su.Şimdi önce termal su nedir,neye iyi gelir?

Termal su; doğal minerallerce zengin saf arı ,kaynak sudur.Genellikle tedavi amaçlı kullanılmaktadır.Cildi tedavi edici,iyileştirici etkileri bulunmaktadır.


Özellikle şehirde yaşayanlarda toksin miktarı fazla olduğu için termal su hücre metabolizmasını hızlandırır,cildi toksinlerden arındırır ve nemlendirir.

Nemlendiricinizi uygulamadan önce veya sonra termal su uyguladığınızda nemlendiricinin cilde etkisini artırmaktadır.

Makyajınızı tamamladıktan sonra pudralı görünümden kurtulmak ,makyajınızı sabitlemek için 30 cm uzaklıktan yüzünüze sıkabilirsiniz.

Makyaj süngerinizi ıslatmak için kullanabilirsiniz.

Akne tedavinizin ardından uygulayıp cildinizi rahatlabilir,iyileşme sürecinize yardımcı olabilirsiniz.

Heee bi de herkesin genellikle kullandığı bir amacı var ki o da bunaltıcı günlerde cildi ferahlatmak.

Tabiii daha aklıma gelmeyen bir sürü kullanım şekli var:)

Bana soracak olursanız Avene nin termal suyunu severek kullanıyorum hatta bitirmek üzereyim.Yukarıda bahsettiğim tüm kullanım şekillerini kendim de uyguluyorum.Gerçekten memnunum.Fakat en ama en sık kullandığım yöntemler makyaj süngerimi ıslatmak ve sıcaktan bunaldığımda cildimi ferahlatmak.Kısacası şu bunaltıcı günlerde çantada bunalması gereken mucizevi bi ürün.

Kullanacak olanlara gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.Farklı termal sular da denemek istiyorum tabi.

Bu konu hakkında yorumlarınızı ve düşüncelerinizi alta yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Hoşçakalın:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Avene Termal Su
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.