6 Eylül 2014 Cumartesi

Rimmel London Wonderfull Mascara with Argan Oil

Merhaba Güzellikler

Bugün yine ürün incelemesi yazısıyla karşınızdayım.Biliyorsunuz ki Rimmel London markalı ürünleri sadece Watsons mağazalarında bulabiliyoruz.Bugünkü konuğumuz Rimmel London ın argan yağlı rimeli.


Açıkcası daha önce Rimmel London dan rimel hiç denememiştim.Ta ki bu rimele kadar.Kendisi memnun kaldığım bir ürün oldu.Şimdi bu rimeli neden beğendim onları söyleyeyim.Bir kere ilk bakışta muhteşem bakır tasarımıyla 'Gel beni al' diyor.Tasarımına bayıldımmm.Kapatırken kapaktan 'tık' sesi geliyor ki bu da bende iyice kapattığım izlenimini yaratıyor.



Gerçi ilk kullanmaya başladığımda ağız yapısı diğer rimel kaplarına göre biraz geniş gelmişti .Bu da bende 'Acaba bu geniş ağız yüzünden rimel hemen kurur mu?' endişesi yaratmıştı.Fakat bu rimeli 1 aydır severek kullanıyorum ve en ufak kuruma belirtisiyle karşılaşmadım.Ürünü ilk kullandığımda biraz garip bir kokusu vardı.Açıkcası beni fena rahatsız etmişti.Galiba içindeki argan yağından kaynaklanıyor diye düşünmüştüm.Fakat sürdükten sonra 1 dakika içinde koku uçup gitti.Günden güne de kokusu da uçup gitti sanırım.Artık o garip kokuyu almıyorum.


Bu rimelin bendeki rengi 001 Black yani siyah rengi.Fiyatına göre oldukça başarılı bir ürün.Sürdüğümde kirpiklerimi yeteri derece siyah yapıyor.Benim beklentimi karşıladı renk yönünden.Ayrıca kirpiklerimi tek tek ayırdı,ağırlık yapmadı.İkinci katı sürdüğümde bile topaklanma yapmadı.Hacim ve uzatma bekliyorsanız beklentinizi karşılamayabilir.Çok az uzatma etkisi var.Ama hacim yönünden zayıf bir ürün.


Resimde de görüldüğü gibi büyük bir fırçaya sahip.Fakat hiçbir uygulama zorluğu yok.Fırça rahat bir uygulamaya sahip.Alt kirpiklerime bile rahatlıkla uygulayabiliyorum.Gün boyunca da akma problemi yaşamıyorum.İçindeki argan yağının rimeli akışkan yapma gibi olumsuz bir etkisi yok.Ayrıca ürün içindeki argan yağıyla kirpiklere bakım yaptığını söylüyor.Fakat bu kısmı yorumlayamayacağım.Çünkü böyle bir etkisi varsa uzun vadede etki edeceğini düşünüyorum.

Bu ürünü ben Watsons card indirimiyle 16 tl gibi bir fiyata almıştım sanırım.Aldığım günden beri de severek kullanıyorum.Eğer siz de bu ürünü denemek istiyorsanız Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Peki siz denediniz mi ve ürün hakkında yorumlarınız neler?

SEVGİYLE KALIN


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Rimmel London Wonderfull Mascara with Argan Oil
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

4 yorum

Senin yorum
avatar
7 Eylül 2014 01:54

Markacı biri değilimdir ama maskaraya çok önem veririm. Ben de almak çok istedim merak ediyorum ama Rimmel markası için 20 tl gibi bir fiyat çok fazla geldi bence 16 da çok. En azından insanlar bi denesin diye uygun fiyatlı olabilir ya da güzel bir indirim yapılabilirdi. Boyner'de Clinique maskaraların bazıları 20TL 'ye düşmüş ya da ne bilim setlerle yine bu fiyata gelebiliyor.

Yanıtla
avatar
7 Eylül 2014 08:44

Evet kesinlikle haklısın canım Rimmel markası için fazla bir fiyat.Fakat bayram ve özel gün indirimleriyle daha uygun bir fiyata alınabilir:)

Yanıtla
avatar
10 Eylül 2014 15:13

Güzel bir ürüne benziyor. Bende almayı düşünüyorum :)
Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

Yanıtla
avatar
10 Eylül 2014 16:03

kesinlikle bir şans verilmesi gereken bir ürün ve hemen geliyorum :)

Yanıtla