28 Eylül 2014 Pazar

Gratisten Bayram Cicilerim

Haftanın son gününden koca bir Merhaba

Nasılsınız güzellikler?Birazcık boşladım gibi oldu sanki blogu,bu yüzden içten içe üzülüyorum biraz ama mazeretim gayet yerinde ve geçerli.1.5 haftadır çalışıyorum şekerlerimmm.Öyle mutluyum ki anlatamam.Bu işi bulamasaydım evde bunalım bunalım o köşe senin bu köşe benim kendimi atardım bi yerlere herhalde:D

Neyse lafı çok uzattım hemencecik konuya geçiyorum.Bildiğiniz gibi Gratis 25-28 eylül tarihlerinde geçerli,beklenen bayram indirimi haberini tüm sosyal mecralardan yayınladı.Eee bende haberleri alınca durur muyum.Dün hemen iş sonrası kendimi hemencecik Gratis'e attım.Neler almışım hep beraber bakalım.


İşte canlarım benim aldıklarım bunlar ve bir kısmını da bulamadım alacaklarımın.Şimdi yakından bakalım ve biraz fiyatlar konusunda da bilgi vereyim.Önce Hatay mağazasına uğradım.Bak bak The Balm dan Nude-Dude paletini,Garnier kusursuz temizleme suyunu da bulamadım.Neyse birkaç parça alacaklarımdan aldım sonra aklıma koydum bir kere şansımı bir de Ata caddesindeki mağazada deneyeyim dedim ama ne mümkün.Yine de bulamadım bugün gidecektim fakat İzmir de hava hiç güzel değil o yüzden evden çıkmak istemiyorum bugün.Artık başka bir indirim gününü beklerim.


Şimdi gelelim aldıklarımın fiyatlarına.Bilmeyenler varsa öğrensin ve indirimin son gününden yararlansın:)Bu arada çoğu ürün %50-%40 indirimle haberiniz olsun.

1)Listerine Total Care 9.90 tl
2)Loreal CC Cream 15 tl
3)Benri Kuru Şampuan 5.90 tl
4)Benri Oje Kurutucu 3.30 tl


5)Benri Hindistan Cevizli El kremi 2.20 tl
6)Wet'n Wild tekli far 6.5 tl(Brulee rengi hiç zorlanmadım bulmakta)
7)The Balm Instain Allık 16.75 tl
8)Maybelline Krem Far 9.5 tl


9)Eklips Pudra Fırçası 6.90 tl
10)Maybelline Affiniton Concealer 13.25
11)Maybelline Gel Eyeliner 14.90 tl (kahverengi rengini aldım)
12)Cettuna Burun Bandı 2.5 tl

Kozmetik delisi biri olarak Gratis i o kadar çok seviyorum ki.Hele bir de böyle indirimler yapınca sevgim bi ayrı oluo Gratise karşı.Aldıklarımın bazıları ihtiyaçtan kaynaklansa da bazıları da içeriye girdikten sonra kendimi kaybetmemden dolayı aldıklarım:D

Her neyse benim bayram cicilerim bunlardı.Siz neler aldınız bu bayram indirimden?

HEPİNİZE MUTLU HAFTA SONLARI

Mutlu kalın olur mu:)




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Gratisten Bayram Cicilerim
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.