1 Aralık 2015 Salı

Avon Makyaj Süngeri

Selamlar herkeslere tekrardan

Nasılsınız ahali? Durumlar nasıl sizin taraflarda? Bende parçalı bulutlu efendim.Bu aralar istediklerim pek yolunda gitmiyor.Neyse umarım herkesteki pürüzler bir an önce kalksın.

Bugünkü konuğumuz makyajlarımızın olmazsa olmazlarından biri sünger.Kısa süre önce Avon Beauty Blender a oldukça benzeyen bi sünger piyasaya sürdü.Bende meraktan geçen ay aldım bu süngeri şimdi yorumlarımı paylaşma vakti.

Öncelikle elimde Beauty Blender yok bu açıdan kıyaslayamam.Yukarıda gördüğünüz süngerin kuru hali.Çok tatlı miniş bir pembe kendileri.


Bu da süngerimizin ıslak hali.Gördüğünüz  gibi nasıl büyüyor.Şimdi oldukça sert bi sünger bu.Elimde H&M sünger var ve ona kıyasla epey sert.Ucunun sivri oluşu göz altlarında concealer uygularken kolay.Fondöteni uygulama açısından da başarılı.Homojen bir şekilde dağıtabiliyorum.

Tek sevmediğim yanı bi süngere göre biraz sert sanki.Ben süngerin biraz daha yumuşak olmasını tercih ediyorum.Eğer bunu görmezden gelirim diyorsanız fiyatı 13-14 lira gibi bir şey sanırım.

Dediğim gibi performans olarak iyi tek eksi yanı sert oluşu.Bu yüzden ortalama bi ürün diyebiliriz.

Siz bu ürünü denediniz mi,yorumlarınızı aşağıya bırakın lütfen :)

Hoşçakalın:)

PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Avon Makyaj Süngeri
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.