31 Aralık 2015 Perşembe

2016 dan Beklentilerim ve İsteklerim


Herkesciklere yılın son gününden Merhaba

2015 yılı herkes için iyisiyle,kötüsüyle geride kalıyor.Bende yılın son günü kendi adıma beklentilerimi,isteklerimi buraya yazmak istedim.Bakalım 2016 beklentilerimin ne kadarını karşılayacak.Bu arada 2015 benim açımdan beklentilerimin minimum düzeyde karşılandığı bir yıl oldu ne yazık ki :( Neyse umudumuzu kaybetmiyoruz yeni bir yıldan yeni dilekler dilemeye devam ediyoruz.



Şimdi beklentilerimi ve dileklerim neler hemen onları paylaşayım.Her ne kadar kozmetik ağırlıklı bir bloga sahip osam da beklentilerim pek kozmetik yönünde değil.

1)Yeni yıldan en en büyük dileğim ülkem için tabi ki.Huzurlu günlerin bir an önce gelmesini , daha fazla şehit vermemeyi diliyorum.Ne yazık ki 2015 ülkemize hiç yaramadı.

2)Ailem ve kendim için sağlık,sıhhat,huzur ve mutluluk diliyorum.Sağlığımızı,huzurumuzu bozacak olaylarla karşılaşmayız inşallah.Tabi ki hepimiz için sağlık,huzur,mutluluk en baştaki dileklerimden biri.

2)Kendim için en ama en büyük isteğim şubat ayındaki öğretmen atamalarıyla artık kendi okuluma kavuşmak!! EVREN DUY SESİMİ

3)Yaz tatilinde Prag ta olmayı diliyorum.Şöyle güzel bir yaz tatili diliyorum kendime.Şöyle tadı damağımda kalsın:)

4)Valla iste iste bitmez tabi liste ama ben arsızım birazcık ben isteyeyim belki evren cömert davranır diyerekten araba istiyorum.

Azıcık da kozmetik isteklerime yer vereyim di mi ama:)

5)Zoeva Cocoa Blend Far Paleti


6)Sleek Matte Me Birthday Suit 


7)Sigma F80


8)Mac Ruby Woo


9)Micheal Kors Saat


10)Rayban Güneş gözlüğü


Benim isteklerim,beklentilerim bu şekildeydi.Peki sizin en en büyük dileğiniz ne ?

Hepinize Mutlu Yıllar :)

Yeni yıl umarım herkese ne istiyorsa onu versin :*








PAYLAŞ

Benzer Yazılar

2016 dan Beklentilerim ve İsteklerim
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.