31 Aralık 2015 Perşembe

Çekiliş Sonucu

Tekrardan Merhaba 

İnstagram ve blog üzerinden yaptığım çekilişin kontrollerini tamamladım.İnstagram üzerinden de açıkladım hatta sonucu.Bi de burdan yazayım dedim.Çekiliş hesaplarını ne yazık ki sayamadım.Çünkü katılmasınlar diye belirtmiştim zaten.Toplamda 150 hak oldu.


Kazananı random org ile belirledim ve kazanan kişi blog üzerinden katılan İstanbul Hanımefendisi oldu.Kendisini tebrik ediyorum ve 2 gün içinde iletişim bilgilerini bekliyorum.


Bu arada küçük bi açıklama daha twitter ve instagramı çekiliş duyurularıyla dolu kişilerin o haklarını yamadım fakat blogumu takip ediyorsa tabiki 1 hakla katılmış oldu.


Hoşçakalın :)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Çekiliş Sonucu
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.