9 Aralık 2015 Çarşamba

Wet'n Wild Coverall Concealer Paleti

Selamlar tekrardan

Bugün sizlerle birlikte Wet'n Wild markasına ait Coverall paleti konuşalım istedim.Aslında bu paleti alalı uzunca bir süre oluyor hatta ben bu paleti bitirme aşamasına geldim nerdeyse.Anca yazısını yazabiliyorum.


Böyle paletler makyajda çok kurtarıcı oluyor.Çoğumuzun cildinde kızarıklıklar,renk eşitsizlikleri mevcut ne yazık ki.Çok böyle katman katman fondöten falan uygulamak da oldukça yapay duruyor.Bu nedenle böyle ufak correctorlar durumu kurtarıyor.Bu corrector meselesi başlı başına bi konu aslında onu da en kısa zamanda yazmayı planlıyorum.


Correctorlar cildinizdeki renk bozukluklarını kontrast renklerle nötrlemenizi sağlıyor.Burdaki pembe renk morluklarınızı,yeşil renkle kızarıklarınızı nötrlüyorsunuz.Beyaz olan highlighter yani ön plana çıkarmak istediğiniz yerlere uyguluyorsunuz.Onun yanındaki ise kapatıcı.

Yeşil ve pembeyi o kadar çok kullandım ki dipleri açıldı bile!Gözaltı morluklarım ve çenemdeki kızarıklar sağolsun.Evet bunları uyguladıktan sonra burdaki kapatıcı ile üstünden geçiyorum ve Oh-la-la kızarıklarım ve morluklarım artık daha az dikkat çekici.

Wet'n Wild markası sadece Gratislerde satılıyor.Ve ben bu çok amaçlı aleti indirimle sadece 9 tl ye aldım.Denemek için almıştım ve oldukça memnun kaldım.Şimdi aklımda flormarın paleti var aslında.Böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa uygun fiyatlı olarak performans olarak sizi tatmin edebilecek bir palet.Kesinlikle öneririm.

Evet yorumlarınızı alalım bakalımm :)

Hoşçakalın:)





PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Wet'n Wild Coverall Concealer Paleti
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

1 yorum:

Senin yorum
avatar
9 Aralık 2015 16:02

normal fiyatı da uygun ama indirimde bulursam alcağaım mutlaka :)

Yanıtla