27 Şubat 2015 Cuma

Bitenler #5

  Merhabalarrr uzun bir aradan sonra :)

Bayadır blogla ilgilenemiyordum.Bunun sebebi bir türlü hastalığımı tam atamamış olmam ve tabiki şu atanamama mevzusundan kaynaklanan moral bozukluğuyla elim bir türlü yazmaya gitmiyordu.Neyse bu daha fazla böyle gitmez deyip aldım kucağıma laptopu ve bitenler yazımı yazmaya başlıyorum.Bakalım neler bitirmişim :)


Gördüğünüz gibi yine bakım ürünleri.Çünkü herkesin bildiği gibi makyaj malzemesi bitirebilmek oldukça zor bi iş.Teker teker kısa kısa incelemeye geçelim.



1)Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan:Saç dökülmesi yaşadığım dönemde aldığım bir üründü.Küçük boyunu bitirmiştim.Şimdi büyük boyu da bitti.Aşırı saç dökülmelerim de kesildi.Bu ürünün yardımcı olduğunu düşünüyorum.Güzel bi üründü.Fakat saç dökülmesi yaşamadığım sürece alacağımı zannetmiyorum.Saç dökülmesi yaşayanlara tavsiye edebilirim.

2)Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Saç Spreyi:Yine saç problemlerimden ötürü aldığım şampuanı ile birlikte kullandığım bir üründü.Fakat ikisininde olumlu etkilerini görmedim.Tamamen hüsrandı.Reklamda aşırı şişirilmiş bir seri bence.Saç açmada da başarısız.Bitirmek için kullandığım saç ıslatmak için kullandığım bi spreydi.Bir daha asla almam.

3)Colgate Plax Ağız Bakım Suyu:Listerine bittikten sonra aldığım indirimde olan bi üründü.Ağzı fazla yakan bi nane aroması yoktu.Tekrar alınabilir nitelikte bi bakım suyu.Fakat favorim tabiki Listerine.


4)Cettua Burun Bandı:Sürekli kullandığım uygun fiyatlı haftalık bakımım için yeterli bi ürün.Fazla konuşmaya gerek yok.Stoklarımda olan bi ürün.

5)Nivea Duşta Vücut Kremi:Çıktığı zaman merakla aldığım bi üründü.Duşta uygulanıyor olması oldukça pratik.Kokusunu oldukça sevmiştim.Fakat bana göre bereketli bi ürün değildi.Kullandığım Vaseline vücut losyonlarına göre hemen bitti.Üstelik Vaseline e göre fiyatı bi tık daha fazla bi üründü.Tatmin eden bi indirim olursa belki tekrar alırım.Nemlendirmesi de fena değildi.

6)Paradontax Diş Macunu:Tamamen bitkisel bi diş macunu.Bitkisel olmasından dolayı ilk kullanımlarda tadı bi acayip gelmişti.Fakat alışınca gayet güzel bi macun.Tamamen bitkisel olması çok çok artı bi özellik.Güzel bir üründü.Tekrar alınacaklar listesinde.

7)Benri Coconut El Kremi:Tamamen uygun fiyatlı olduğu için çantaya atmalık bir ürün deyip almıştım bunu.Ama keşke almasaydım.El kreminden beklediğim nemlendirmeyi sağlamadı bu ürün.Kokusu klasik hindistan cevizi fakat kokusu kalıcı değildi.Yapısı da losyon kıvamındaydı.Dediğim gibi beklentilerimi karşılamadığı için tekrar alacağım bi ürün değil.


8)White&Red Açık Parfüm:Severek kullandığım fresh bi kokuydu.Tekrar aldım fakat bu şişe bittikten sonra yaza uygun olduğunu düşündüğüm bi kokuydu.Şimdilik yedeği yazı bekliyor kullanılmak üzere.Kısacası tekrar tekrar alırım.Açık parfüm kullanmayı da seviyorum zaten.

9)Garnier Nem Dengesi:Severek kullandığım nemlendirme kremim.Fazla bir şey yazmak istemiyorum.Zaten daha önce yazmıştım.Okumak isterseniz tıklayın lütfen.

10)Benri Kare Pamuk:Herkesin severek kullandığı pamuklar fazla söze gerek yok.Makyajımı temizlemek için severek kullanıyorum.Yedeğini açtım bile.

11)First Çilekli Sakız:Severek kulandığım çantaya atmalık sakızım sürekli alıyorum zaten.Aslında daha çok bitirdim de bu temsili olarak :D

12)Vivident Storming:Aroması o kadar güzel ki.Severek çiğniyorum.Artı Vividentlerin stormingleri ayrıca başarılı bir seri.Sık sık tercih ettiklerim arasında.

Neyse benim bitirebildiklerim bu şekilde.Sıkılmadan okuduysanız teşekkür ederim.Sizin severek kullandıklarınız var mı bunların arasında ?

Bir sonraki yazıya kadar 

HOŞÇAKALIN





PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #5
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.