4 Aralık 2014 Perşembe

Rimmel London:Kate Moss Ruj Serisi No:03

Hafta ortasından merhaba şekerler

Keyifler nasıl?Tahmin ediyorum çoğunuz cuma yaklaştığı için mutlusunuzdur.Zira ben kısmen mutluyum.Kısmen diyorum ;çünkü cumartesi gün de yarım gün çalışıyorum ve 1 gün dinlemmem için yetmiyor arkadaş:D

Her neyse konumuza dönelim.Bugünkü konuğumuz duymayan kalmamıştır heralde(duymayan da varsa belki benim vasıtamla duyar) Rimmel London un Kate Moss ruj serisinden 03 no.Aslında bu blogda çok ender rastlayabileceğiniz bir ürün yorumu.Neden diye soracak olursanız çok ruj alan ve kullanan biri değilim.Çünkü arkadaşlarım dudaklarımın dolgun olduğunu söylerler(ne yalan söyleyeyim öyleler :D) bu yüzden sürdüğüm rujları pek kendime yakıştıramıyorum.Bu yüzden de yıl içinde çok nadir kullanıyorum.Şimdi üründen bahsetmeye gelecek olursakkk



Öncelikle dıştan içe doğru gidelim istiyorum.Ürünün ambalajı gördüğünüz gibi çok hoş.Hele o Kate yazısı ambalaja ayrı bir hava katıyor.Gel beni al diyor adeta.


Rujun rengi fotoğrafta da görüldüğü gibi tam bir nude.Her ten rengine yakışacağını düşünüyorum.Ruj çok çok hafif kahve alt tonlu bir şeftali diyebilirim.Yapısı oldukça güzel,nerdeyse memnun kalmayan yok gibi .Çok rujdan anlamam ama ben çok sevdim.Doğallığınız bozmadan dudaklarınızı güzel gösteriyor.


Fotoğraflarda rujun rengini tam yansıtabildiğimi düşünüyorum.Kalıcılığı da fena değil sürekli su,kahve vs içen biri olarak 2-3 saat dayanıyor.Dudağınız iyi nemlenmişse kusurları da çok belli etmiyor.Koyu göz makyajlarınızla,ya da gün içinde doğal gözükmek istediğinizde tercih edebileceğiniz bir renk.


Dediğim gibi ruj konusunda çok iddialı değilim.Bunlar benim şahsi görüşlerim.Bu arada satın almak isterseniz Watsonslarda bulabilirsiniz.18 tl gibi indirimsiz bir fiyatı var sanırım.Ben indirimle 7-8 tl gibi bir fiyata almıştım.Peki siz bu seriden hangi tonları tercih ediyorsunuz?

Yeni bir yazıda görüşünceye dek

HOŞÇAKALIN:)






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Rimmel London:Kate Moss Ruj Serisi No:03
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

2 yorum

Senin yorum
avatar
5 Aralık 2014 21:17

Canım keşke benim de dudaklarım seninki gibi dolgun olsalar :)) Koyu renk rujlar evet dolgun dudakta biraz abartı durabilir ama nude renkli rujlar bence çok yakışacaktır :)
Bu arada blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım canım ben de bloguma beklerim sevgiler :)

Yanıtla
avatar
30 Haziran 2015 20:56

Kate moss'un bu siyah kapaklı serisine bayılıyorum ♥ Elimde çok ruj var olmasa alırım valla :)

Yanıtla