7 Kasım 2014 Cuma

Gratis ve Watsons Alışverişim

Haftanın son iş gününden hepinize merhaba

Nasılsınız bakalım?İyisinizdir umarım çünkü haftanın son iş günü ve güzel bir haftasonuna giricez.Keyifler yerindedir diye düşünüyorum.Gerçi benim için tatil cumartesi öğleden sonra başlıyor.

Bugün sizlerle Gratis ve Watsons ın son indirim haberiyle yaptığım indirim alışverişimden bahsedicem.Ne kadar zorlarsam zorlayayım kozmetik diyetim 1-2 haftadan fazla süremiyor ne yazık ki!Hele ki Gratis ve Watsons ın art ardına yayınladığı indirim haberleriyle bu pek mümkün olamıyor.Nasıl diyete giricem hiç bilmiyorum bi el atın yahu BATICAM YOKSA :D


Aldıklarımın topluca görünüşü bu şekilde.
Önce Gratisten neler aldım bi bakalım.


Saç boyası ve maskeler bana ait değil anneme aldım.Bu arada Gratis mahşer günü gibiydi.Raflar kıtlığa girmişiz gibi boşalmıştı,kuyruğun başı sonu belli değildi.Gratiste gördüğüm tek eksi yan %50 indirim demelerine rağmen gerçek %50 indirim uygulanmamasıydı.Fakat bunu görmezden geliyorum zira yaptığı indirim cidden iyiydi.Söylemeden geçemicem Gratis favori drugstoreumdur.Şu gördüğünüz ürünlerin hepsine 72 tl gibi bir fiyat ödedim.

Neyse Gratisten çıkınca Watsonsa geçtim.Orada da Garnier %50 indirim vardı.Bazı ürünleri yedekleyeyim diye girdim hem de %40 Rimmel London indirimi kaçmazdı.Gratise göre bomboştu içerisi hatta bayağı sakindi.




Watsonstan aldıklarımın topluca görüntüsü de bunlar.Hepsini yine kendime almadım bunda da.Bir kısmı kardeşime alındı.Şu kadarcık ürüne 85 tl ödedim.Watsons a kolay kolay gireceğimi zannetmiyorum.Gratis e göre indirimleri zaten geride kalıyor ve ayı ürünler burada daha pahalı.Bu saatten sonra Watsons a sadece Rimmel London indirimleri için giderim.

Neyse çok uzattım.Bir alışveriş yazımın daha sonuna geldik.Peki siz bu indirimden birşey aldınız mı?Yoksa es geçenlerden misiniz?

Umarım bir dahaki indirimi es geçerim dicem ama yılbaşı indirimi için şimdiden gözümü Real Techniques fırçalar ve The Balm standına diktim bile.

Bir sonraki yazıya kadar HOŞÇAKALIN

X.O.X.O





PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Gratis ve Watsons Alışverişim
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.