8 Kasım 2015 Pazar

Avon 3D Dolgunlaştırıcı Ruj | Heat Wave

Mutlu Pazarlar hepinizee

Bugünkü blog konuğumuz Avon un kısa bir süre önce piyasaya çıkardığı 3d koleksiyonu rujlardan Heat Wave.


İlk olarak gümüş renkli ambalajıyla benden +1 puan aldı.Tasarımı oldukça şık bana göre.


                                       

Aslında renk olarak hiç bana göre değil ama tabularımı yıkmaya çalışıyorum.Rujun vaadlerine gelince içindeki retinol ve kolajen sayesinde 2 haftada dudakları %35 e kadar dolgunlaştırdığı iddia ediliyor.Bu vaadini yerine getirir mi bilemem çünkü hergün kullanmıyorum.Belki düzenli kullanımda etki ediyordur.


Rengi bu şekilde çok tatlı bir pembe.Yapı olarak dudakları kurutmuyor.Sürümü kolay ve hafif parlak bitişe sahip.Hatta bana göre nem bile veriyor.Çünkü bu ruju sürdüğümde ruj sürdüğümü unutup nemlendirici sürdüğümü zannedip parmaklarımla dudağıma yedirmeye çalışmışım.Kalıcılık olarak da bir şey yiyip içmezseniz 1.5-2 saate kadar kalıyor.

Performans olarak benim için orta seviye diyebilirim.Farklı renklerini de gördüm birkaçını rengi için alabilirim.Ürün hakkında yorumlarım bu şekildeydi.

Peki siz kullandınız mı bu ruju ve dolgunlaştırıcı bi etkisini gözlemlediniz mi?Lütfen aşağıya yorum olarak bırakın.

Mutlu Pazarlar:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Avon 3D Dolgunlaştırıcı Ruj | Heat Wave
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.