18 Ocak 2015 Pazar

H&M Smoky EyeShadows

  Mutlu Pazarlarrr

Nasılsınız bakalım güzellikler?Bu aralar içimden hiçbir şey gelmiyor.Malum bu ruh haliyle de yazı yazmak oldukça zor bi durum.Neyse son bir kaç gündür daha iyiyim bu yüzden bloguma yazmalıyım diyerek bilgisayarı aldım önüme:)

Yine bir ürün tanıtımıyla karşınızdayım.Bu günkü konuğumuz H&M far paletlerinden bu doğal tonlardaki 5 li far paleti.


Ne yazık ki H&M markası İzmir de yok.Bu duruma ayrı bir sinir oluyorum.İzmir gibi bir yerde aranan herşey rahatlıkla bulunamıyor.Bu palete gelecek olursak geçen sene bir çekilişte kazanmıştım.O günden beri de severek kullanıyorum.Çünkü doğal tonlara aşığım diyebilirim.

Bu palette toplam 5 renk var.Günlük makyajınız için oldukça uygun bir palet.Fiyatları da oldukça uygun sanırım.4. sıradaki far tamamen mat diğer 4 renk hafif ışıltılı.


Burada ışıltılar tam belli değil kusura bakmayın.O çok soğuk ve güneş ışığı olmayan günlerde çektim.Ancak bu kadar oldu.Pigmentasyonu ise orta derecede başarılı.Yapıları da fiyatına göre oldukça güzel.Baştaki açık rengi ve 4. rengi gördüğünüz gibi baya oydum.İkisini birlikte kullanıyorum ve çok ama çok severek kullanıyorum.Gerçi elim bu aralar başka paletlere gidiyor.Kendisini tekrar gündeme getirmeliyim sanırım:)


Işık olmadığı için yansımaları ancak bu şekilde gösterebiliyorum.Bunları sadece tek seferde alıp uyguladım sonuç ortada.Sizin severek kullandığınız H&M ürünü nedir?Yalnız fazla ballandırmayın zira İzmir de yok:)

Şans verilmesi gereken bir ürün diye düşünüyorum.Gördüğünüz yerde alın derim ve de 

Mutlu Pazarlar

X.O.X.O





PAYLAŞ

Benzer Yazılar

H&M Smoky EyeShadows
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

2 yorum

Senin yorum
avatar
21 Ocak 2015 17:03

Hımm bir şans verelim diyorsun:)
Bu arada takipteyim canım bana da ziyaretini beklerim:)
http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr

Yanıtla
avatar
21 Ocak 2015 20:17

kesinlikle şans verilmeli hemen geliyorum canım :)

Yanıtla