21 Ocak 2015 Çarşamba

Avene Lotion Douceur

Merhaba Güzellikler

  Yeni bir günden kucak dolusu sevgiler hepinize. Hayat nasıl gidiyor bakalım ?Beni soracak olursanız okullar kapanacak öğrencilere karneleri aldırıp tatil yapsak diye dört gözle bekliyorum.Bir de bi umut belki şubatta atanırım endişesi ve umudu var.Neyse lafı fazla uzatmayayım ve bugünkü konuğumuzdan bahsedeyim biraz.


Bugünkü konuğumuz Avene nin yüz silme toniği.Dibini görmek üzereyim ürünün ve artık yorumlama zamanı geldi diye düşünüyorum.


Çok kuru ve kuru hassas ciltler için olan bir losyon ve içinde termal suu bulunduruyor.Öncelikle neler vadediyor ona bakalım.

Normal hassasiyete sahip kuru ve kuruya eğilimli ciltlerde temizleme işleminin tamamlayıcısıdır.Alkolsüz içeriğiyle en narin ciltlerde bile kullanılır.Doğal silikatlarla zenginleştirilmiş yapısı ile cildi korur,güçlendirir,canlandırır ve sıkılaştırır.Sorbitol ile cildi nemlendirir.

Şimdi benim yorumlarıma gelecek olursak düzenli bir şekilde sabah akşam kullandığımı öncelikle belirtmeliyim.İçinde termal su olduğu ve losyonlu bir su olduğu belli.Çünkü oda ısısı biraz yüksek bir yerde losyon altta termal su üstte kalıyor.O yüzden her kullanımdan önce çalkalayıp kullanmak gerekiyor.

Alkol içermediği de doğru diğer kullandığım tonikler gibi bir his bırakmıyor cildimde.Sürdüğüm anda temizleme değil de nemlendirme görevini yerine getirdiğini düşünüyorum.Bununla sildikten sonra cildimde bir yumuşama hissediliyor.Fakat benim için tonik cildi makyaj kalıntılarından arındırmalı ve gözenekleri sıkılaştırmalı.Ne yazık ki bu üründe bunu göremedim.Azaltmayı başardığım siyah noktalarım tekrar gün yüzüne çıktı.Bu yüzden sinirim acayip bozuluyor.Üstelik bu ürünü yıkama jeliyle beraber kullanıyorum.Sonuç hüsran.Anlaşamadık kendisiyle tekrar alacağımı zannetmiyorum.Şimdi arkasında yazılanlara bakalım.


İçeriğini de merak edenler için bir foto daha koyuyorum.


İçerik konusunda bu aralar bilgilenmeye ve dikkat etmeye çalışıyorum.Cildimiz değerli sonuçta.Paraben içermiyor ve alüminyum da olmaması artı bi özellik ama dediğim gibi beklentilerimi karşılamadı.

Siz Avene ürünlerinden hangisini kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?

Hoşçakalın:)




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Avene Lotion Douceur
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.