15 Ekim 2014 Çarşamba

Günlük Cilt Bakım Rutinim

Haftanın üçüncü gününden merhabalar

Nasılsınız tatlışlar,keyifler ne alemde?Beni soracak olursanız halime bin şükür diyorum.Bütün günüm iş,güç,öğrencilerimle uğraşmakla geçiyor :)Yoğunum,işe başlamam nerdeyse 1 ay olmak üzere fakat hala daha bir şeyleri düzene oturtamadım.KPSS gibi bir bela söz konusu ve daha çalışmaya başlayamadım.Neyse kendime söz veriyorum bu hafta sonuna kadar bişeyler okumuş olacağım sınavla ilgili.

Amma uzattım girişi yine:)Bugünkü konumuza gelecek olursak sizlere 4-5 aydır uyguladığım günlük cilt bakım rutinimden bahsedeceğim.Bu fotoğrafları çekeli 2 ay kadar oluyor ve ürünlerin bazıları bitti bazıları ise bitme kıvamına geldi.Ne yazık ki yazısını ancak yazabiliyorum.



Güne her zaman bu üçlüyle başlıyorum.Eczacımın tavsiyesi üzerine aldım.Ürünleri beğendim cildimde olumlu etkilerini de gözlemledim.Zaten La Roche Posay markasından memnun olmayan yoktur heralde.Sonuçta köklü bir marka ve bu ürünler Fransa'da sadece cilt ile ilgilenen bir hastanede üretiliyor.Doğru ürünleri kullandığınızda eminim siz de memnun kalacaksınız.

1)La Roche Posay Effaclar yüz yıkama jeli:Sabah kalktığımda ilk iş elim bu jele gidiyor ve başlıyorum yüzümü köpürte köpürte yıkamaya.Zaten o kadar yoğun bir jel ki azıcık bir ürünle köpük köpük oluyor.Yüzümü ilk köpürttükten sonra duruluyorum böylece kirleri ortadan kaldırıyorum.Bir daha aynı işlemi uyguluyorum ki bu kez de cildimi derinden temizlemiş oluyorum.Zaten düzenli kullanımda siyah noktalarda %20 azalma olacağını söylüyor.Ben bizzat bunu gözlemledim.Arkasında yazanlara da bakalım.


2)La Roche Posay Effaclar Sıkılaştırıcı Mikro-Soyucu Tonik:Yüzümü yıkadıktan sonra sıra açılan,temizlenen gözenekleri sıkılaştırmaya geliyor.Bu işlem için ise bu toniği uyguluyorum.Alkollü bir yapıya sahip uyguladıktan sonra temizlenme hissi bırakıyor insanda.Arkasında yazılanlara bakalım hemen


3)La Roche-Posay Effaclar Duo:Sırada temizlenen,sıkılaşan cildi nemlendirmede.Onu da bu ürünle gerçekleştiriyorum.50 ml lik bir ürün neyime yetecek demeyin sakın.Su bazlı bir ürün olduğundan küçücük bir damlayla bütün yüzümü nemlendiriyorum.Hatta şöyle ki yüz yıkama jeli promosyonluydu.Yanındaki 125 ml jel bitti,200 ml olan jele geçtim yarıladım fakat nemlendiricim daha bitmedi.O kadar yoğun ve bereketli bir ürün.Nemlendirmesi de fena değil.Ne yazık ki bu ürünün kutusunu atmışım içeriği ve vaatlerini hatırlayamıyorum.


4)Sebamed Göz Kremi:Sabah rutinimin son aşaması ise göz kremi bölümü.Göz çevremi mutlaka nemlendirmek zorundayım.Çünkü göz çevrem kuru ve mor halkalarım var.Yaşım da genç olduğu için çok özellikli bir ürüne ihtiyaç duymuyorum şimdilik.Sebamed yeterli geliyor.Göz kremimden sonra sabah rutinim bitmiş oluyor.Bu arada bu ürün bitmek üzere ve onun yerine Rossman dan başka bir göz kremi aldım.

Gelelim akşam rutinime;

Akşam da yıkama,tonikleme aşaması ve göz çevresi bakımı aynı.Sadece nemlendirme aşaması farklılık gösteriyor.

5)Clindoxyl Akne Jeli:Bu akne jeli ile akneye müsait yerlere veya akneli yerlere jelden sürüyorum.Söylemeliyim ki bunu doktor tavsiyesi ile almadım.Tamamıyla arkadaş tavsiyesi üzerine alındı.Fakat kesinlikle memnun kaldım.Yüzümde en problemli bölge çenemdi.Sürekli akne problemi yaşıyordum.Bir akne geçmeye yakınken hooop hemen yenisi çıkıyordu.Yani anlayacağınız çenemde akne eksik olmuyordu.Fakat buu jeli ilk uyguladığımda sabaha etkisini göstermişti.Düzenli olarakk kullanıyorum ve çenemde sadece dönemsel aknelerim oluo.Gayet memnunum bu üründen.Ciddi akne problemi yaşamayanlara öneririm.Bir hatırlatma daha günde sadece bir kez kullanılması gerekiyor.

6)Garnier Kuru ve Çok Kuru Ciltler İçin Nemlendirici:Akşam rutinimde ise nemlendirme kısmında Duo yu değil Garnier i kullanıyorum.Akne jeli kullanmadığım boş kalan yerlere Garnier i uyguluyorum.O kadar memnunum ki 3 veya 4. kutum sanırım.Çünkü kuru ve hassas olan cildimi karmaya çevirdi.Çok mutluyum.Artık pul pul dökülen,kaşınan bir ciltten kurtuldum.En son adım nemlendirmeyle akşam rutinim de bitmiş oluyor.

Evet benim günlük cilt bakım rutinim bu şekildeydi.Tabi ki haftalık ve aylık olarak cilt bakımımda farklı ürünler yer alıyor.Onu da belki ilerleyen günlerde paylaşırım.Umarım sıkılmadan sonuna kadar okuyanlar vardır.

Sizin kullandığınız ürünler neler ya da merak ettikleriniz?Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum:)

Hoşçakalın




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Günlük Cilt Bakım Rutinim
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.