19 Ekim 2014 Pazar

Gece Yarısını Dört Geçe-Stephen King

Merhaba hepinize Mutlu Pazarlar

Güne çok iyi bir başlangıç yaparak başladım. Sevdiklerimizle güne güzel bir kahvaltı yaparak başladım. Bütün haftanın yorgunluğunu bugün birazcık atabildim.İşe girmemle birlikte hayatımda bazı şeyleri hala düzene oturtamadım.Bunlardan biri de kitap okumak. Haftada bir gün anca elime alabiliyorum.Neyse sonunda bitirebildim elimdeki kitabı ve sıra sizle bu kitabı paylaşmaya geldi.Kitap için yazılanlarla başlayalım.




 `Amerikan Edebiyatı'nın kelime sihirbazı olarak tanımlanan King, bu eserinde bizlere dört uzun korku hikâyesi sunuyor. King'in hikâyelerinin her biri, insan doğası ve bilinçaltının karanlık köşelerinde gizlenen, yüzleşemediğimiz korkuları kaşıyarak tüm duyularımızı alarma geçiriyor. King'in roman kurgusu içinde uygulamaktan vazgeçmediği, olay eşliğinde sürdürdüğü detaycılığı korku ve gerilim romanlarını seven okurların keyfini katmerliyor.Gece Yarısını Dört Geçe'de; Umacılar: Bir jetin içindeki bazı yolcuların zaman yırtılması içinde kaybolmaları, Gizli Pencere Gizli Bahçe: Bir yazarın ve onu kendi eserini çalmakla suçlayan bir psikopatın haklılıklarını kanıtlamak için gösterdikleri çaba, Kütüphane Polisi: Aldığı kitapları geri vermeyi unutan orta yaşlı bir işadamı ile hayatı emen şeytani bir varlık olan kütüphaneci arasındaki mücadele, Güneş Köpeği: 15 yaşındaki bir çocuğun doğum gününde hediye edilen bir fotoğraf makinesiyle çektiği her karede görünen korkunç ve kötü bir köpekle yaşadığı ürkütücü mücadele anlatılıyor. `

Kitapta dört tane hikaye yer almakta.Hepsi de hayal gücünüzü zorlayacak cinsten hikayeler.O kadar sürükleyici ki hikaye bitmeden elinizden bırakamayacaksınız. King'in hayal gücüne hayran kalacaksınız. İtiraf ediyorum ilk defa Stephen King kitabı okudum ve yazı stiline hayran kaldım. Bundan sonra daha çok Stephen King kitabı alıp okucam.Kitabın içindeki hikayeler kısaca yukarıda tanıtıldığından ayrıca içindekilerden bahsetmicem.

Kısacası sonuna kadar tavsiye edebileceğim bir kitap.

Aranızda bu kitabı okuyup beğenen var mı?

HEPİNİZE MUTLU PAZARLAR :)

PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Gece Yarısını Dört Geçe-Stephen King
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.