14 Şubat 2016 Pazar

2016 Bitenleri #2

Merhabaaaa

Ne kadar güzel ve anlamlı bir gün demeyi çok isterdim lakin hem özel günleri pek sevmiyorum hem de bugünü özel kılacak biri yok zaten hayatımda.Ama hayatında özel biri olanlara musmutlu,süprizli bi gün diliyorum.
Bu aralar pek sık yazı giremiyorum.Baksanıza bitenler yazımı bile neredeyse ay sonunda yayınlayacaktım.Biraz koşuşturmalı bi kaç işim var.Bu güzel haberleri bu ayın 25 inden sonra sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Neyse gelelim neler bitirmişim bu ay beraber bakalım.


Bu ay performans epey düşük.Bunun nedeni de bakım ürünlerim dışında pek bişey kullanmamam.


1)Nivea Stay Clear Arındırıcı Tonik:Bu seriyi içerisinde salisilik asit olduğu için seçmiştim sivilcelerime iyi gelir düşüncesiyle.Fakat hiç bi etkisini görmedim.Canlandırıcı serisini severek kullanmıştım ama bu seri sınıfta kaldı.Bir daha almayacağım.

2)Nivea Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Temizleme Jeli:İçinde mavi partiküller olan bir jeldi.Yıkarken hafif peeling de yapmış oluyorsunuz.Fakat hiç temizlenme hissine ulaşamadım.Bir daha almayacağım.

3)Loreal Triple Active Nemlendirici Krem:Severek kullandığım yapısı hafif karma ciltliler için bi nemlendiriciydi.Su bazlı olduğu için dağıtması kolaydı ve cildim hızlıca emiyordu.Sevdim tekrar alabilirim.

4)Excipial Lipo Losyon:Doktorumun tavsiyesiyle almıştım.Bacaklarım için nemlendirici olarak kullanıyordum.Bacaklarımda kırmızı kırmızı pütürler olduğu için kullanıyordum.Zaten bu soruna bi çözüm de yokmuş.Yalnız çok sevdim ben bu losyonu anında cilt tarafından emiliyordu.Doktorunuza danışmadan kullanmayın.


5)Eklips Çatallı Diş İpi:Bittikçe aldığım güzel ve aynı zamanda çok uygun bi fiyatlı ürün.Normal diş iplerine göre kullanımı oldukça kolay.Üstelik içinde 120 tane var.Uzunca bi süre gidiyor.

6)Sensodyne Diş Macunu:Severek ve güvenerek kullandığım bi marka.Bittikçe de alıyorum.


7)Pastel Oje:Yapısı bozulduğu için çöpe gitti.Zaten dibine inmişti.Bittikçe aldığım elleri çok temiz gösteren bi oje.

8)Gosh Click'n Conceal:Bi daha almayacağım bi ürün oldu kendisi.Yazısını karşılaştırmalı olarak yazmıştım.Okumak isterseniz şu blog yaıma göz atabilirsiniz.

9)Real Techniques Buffing Brush:Bozulmasına en ama en üzüldüğüm ürün bu oldu:( Bu resmen bir dramdır arkadaşlar.Yaklaşık 1,5 sene kullandım sonuç bu.Zaten kıl dökme yapıyordu.En son yıkarken elimde kaldı.Başlarda çok güzel fırça izi olmadan fondöteni dağıtabiliyordum.Sonradan iz bırakmaya başladı.Sonrasında Expert Face Brush aldım.Onu daha çok sevdim.Bir tek bu fırça için koca seti bi daha almam heralde.

Benim bitirdiklerim bu şekilde.Sizin bunlar arasında severek kullandığınız bi ürün oldu mu?

Mutlu Pazarlar

veeee

Happy Valentines:)






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

2016 Bitenleri #2
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

6 yorum

Senin yorum
avatar
14 Şubat 2016 21:47

Nivea Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Temizleme Jelini kullanıyorum inanılmaz memnunum siz nasıl sevmediniz ya :)

Yanıtla
avatar
15 Şubat 2016 09:19

buffing brush a çok şaşırdım yalnız benimkiler daha taş gibi duruyorlar :-((

Yanıtla
avatar
15 Şubat 2016 22:35

o kadar da dikey kurutmaya özen gösterdim ama anlamadım hemen çöp oldu :(

Yanıtla
avatar
15 Şubat 2016 22:36

sivilcelerime az da olsa yarar sağlar diye almıştım ama bu yönde bi etki göremeyince sevemedim :)

Yanıtla
avatar
18 Şubat 2016 15:29

Fırçaya çok şaşaırdım, nasıl o kadar kıl döker???

Yanıtla
avatar
2 Mart 2016 00:48

bilemedim bende nasıl oldu :(

Yanıtla