6 Ekim 2015 Salı

Bitenler #8

Kocaman kocaman selamlar her birinize

Uzun zaman oldu bi bitenler yazmayalı.Bir kaç zamandır bitirebildiklerimi paylaşayım dedim.Aradan çöpe gidenler vardı sanıyorum.Zira biraz daha yazmasam ev çöp eve dönüşekti korkarım.

Bu arada ben alışkanlıklarına bağlı biriyim.Yani bir ürünü seviyorsam sürekli onu ve türevlerini kullanırım.Fakat bunun yanı sıra yeni ürünler denemeyi de çok severim.Aslında severek kullandığım bi ürünü bırakmam için yeni kullanmaya başladığım ürünü ondan daha çok sevmem lazım.

Lafı uzatmadan bakalım neler bitirebilmişim.


Böyle bir kutuda topluyorum bitirdiklerimi.Sırayla bakalım.Bu arada herkesin bildiği gibi bakım ürünlerini bitirmek daha kolay dolayısıyla bunlar ağırlıklı kozmetik ürünü yok denecek kadar az.


1)Gliss Şampuan:Gliss ürünlerini severek kullanıyorum.Bi ara saçlarım çok yıpranmıştı o yüzden kullandım.Çeşitli versiyonlarını severek kullanıyorum.

2)Palmolive Body Butter:Kokusu inanılmaz güzel.Tabi kalıcı değil.Fakat duşta kullanması eğlenceli.

3)Gliss Sıvı Saç Kremi:Duştan sonra saçımı kolay açmamda yardımcı kendileri.Aşırı şekilde seviyorum.Bu kaçıncı şişe hatırlamıyorum bile.

4)Avon Dry Ends Serum:Yanılmıyorsam kırık saç uçları için bir serumdu.Fakat aşırı onarıcı bi etkisini görmedim.Doğrusu hiç bi etkisini görmedim.Bir daha almam.


5)Nivea Canlandırıcı Tonik:Bu toniği sevdim hatta şu an ikinci şişeyi kullanıyorum.Bi ferahlık hissi veriyor.Gözeneklerimi sıkılaştırdığını hissediyorum sanki.

6)Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli:Güzel bir yıkama jeliydi.Temizlediğini hissediyordum.Farklı bir versiyonunu kullanıyorum şu an.

7)Nivea Canlandırıcı Bakım Kremi:Yaz aylarında daha çok su bazlı kremleri seviyorum.Çünkü ağırlık yapmıyorlar.Bu da onlardan biri.Şu an ikincisini kullanıyorum.Nemlendirmesi yaz için yeterli bi üründü.Tekrar alırım.

8)Cettua T&U bantları:Cettua markasını severek kullanıyorum ve haftalık yüzeyde oluşan siyah noktaları temizlemede başarılı.

9)Tek kullanımlık Gratis ve Nivea maskeler:Tek kullanımlık maskelerin verdiği anlık hissi sevdiğimden dolayı kullanıyorum.Fakat niveayı daha çok sevdim performans olarak.Cilt temizliğinde  daha başarılı buldum.


10)Listerine Ağız bakım suyu:Ağız bakım suyu olarak tek geçerim.En sevdiğim kendisi.

11)Colgate Hassas Beyazlık:Colgate ürünlerini de ağız bakımımda tercih ederim.Tabi ki beyazlatıcı bi etkisini göremedim.

12)Mini Flosser çatallı diş ipi:Eczaneden almıştım.Klasik diş ipi değil de çatallılar daha kullanışlı bana göre.Ayrıca kalitelilerdi fakat eczaneden alınca biraz pahalı bence.Bu yüzden ne kadar da sevsem fiyatı yüzünden almam sanırım.


13)Alterra Roll-on:Yaz aylarında roll-on kullanmak daha bi kaçınılmaz tabi ki.Ben tercihimi içinde alüminyum olmayanlardan yana kullanıyorum.Çünkü direk olarak koltuk altına sürülen bi ürün ve lenfleri etkileyen bir şey.Bu yüzden olabildiğince zararsızları tercih etmeye çalışıyorum.Tabi ki terlemeyi önlemedi fakat ktü kokuları önledi.

14)Lee Stafford Saç Açıcı Sprey:Saçıma şu ana kadar hiç boya yaptırmadım ve düşünmüyorum da.Fakat saç rengimin biraz daha sararması için bu ürünü kullandım.Saç rengimi açtı da.Görenler aaa saçını boyattın mı diye sorduğunda hayır güneşten açıldı dedim ve inandılar :D Babam bile anlamadı.Kısacası güzel bi üründü önümüzdeki yaz tekrar alıcam.Haa bu arada platin sarıya dönmüyor saç rengi bunu kullanınca.Kendi renginiz 1-2 ton açılıyor.

15)Avon Care El kremi:Senelerdir avonun el kremlerini kullanırım ve sanırım en sevdiğim el kremleridir kendileri.Gliserinli yapısını çok seviyorum.Tekrar aldım zaten.

16)Rimmel Wake Me Up fondöten:Bi önceki bitenlerden kalmış kutuda :D Severek kullandığım ışıltılı bi bitişi olan fondötendi.Tekrar alırım.Ama elimde 2 tane fondöten olduğu iççin biraz beklicem.İnceleme yazısı için buraya tıklayın.

17)Wet'n Wild Brulee far:İstinasız her makyajımda kullanıyorum.Yazısını da yazmıştım.Eğer okumak isterseniz şu blog yazıma tıklayabilirsiniz.


18)Family ıslak mendil:Sanırım Bim de satılanlardan bu.Severek kullanıyorum ve kaliteli buluyorum.Kuru kuru olan ıslak mendillerden değiller.Bittikçe alıyorum.

19)White&Red Açık parfüm:İstisnasız her bitenler yazımda var sanırım.Açık parfüm kullanmayı seviyorum ve bu koku da bence tam yazlıktı.

20)Dirty Works Göz Kremi:Severek kullandım ve bitti.Benim şu an için göz altı kreminden beklentim nem vermesi ve bu da oldukça başarılı bir kremdi o açıdan.Tekrar alırım.

21)Vivident Storming:En en en sevdiğim çantaya atmalık sakız.Aromasını da aşırı sevdiğimden genelde bunu alıyorum hep.

22)Nivea Repair&Care el kremi:Gün boyu sağladığı nem hissini sevmiştim.Yazısını da yazmıştım.Okumak isterseniz buyrun buraya o zaman.

Nihayet bitti.Sonuna kadar okuduysanız tebrik ediyorum sizi.Çünkü ben yazarken yoruldum resmen.

Bunların içinde sizin severek kullandığınız oldu mu?Ya da siz neler bitirdiniz?Aşağıya yorum olarak bırakın lütfen.

Hepinize Mutlu Günler:)





PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #8
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.