19 Eylül 2015 Cumartesi

Gratis,Migros,Rossmann,Flormar,Avon Bayram Alışverişim

Herkese mutlu haftasonları :)



Lafı fazla uzatmadan yaptığım bayram alışverişimi detaylarıyla paylaşmak istedim.Hala daha alışveriş yapmayanlar varsa indirimler bitmeden karşılaştırma gibi olur umarım sizin için.




Alışverişimin büyük çoğunluğunu gördüğünüz gibi Migros'tan gerçekleştirdim.Zİra farkettim ki severek koşa koşa gittiğim Gratis fiyatları şişirip sonra indirdiği için pek indirim olmuyor aslında.Migrosla arasında her üründe nerdeyse 2-3 tl fark var.O yüzden bu seferki seçimim Migros oldu.Fazla uzatmadan ürünlerin fiyatlarından bahsedeyim.Bu arada bir tek saç boyası annem için diğerleri tamamen ihtiyaç olarak kendime alındı.

Loreal saç boyası:7.45 tl
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:9.48 tl
Gliss Sıvı Saç Kremi:6.90 tl
Nivea tonik:8.95 tl
Nivea yüz yıkama jeli:8.95 tl
Nivea lip butter: 4.95 tl
Nivea yüz kremi:13.75 tl
Elseve mucizevi yağ: 9.45 tl
Orkid günlük ped: 4.90 tl
Sensodyne diş macunu: 12.95 tl


Gratis ten aldığım sadece bu iki parça ürün.Onları da ihtiyaçtan aldım ve indirimsiz ürünler zaten.

Çatallı diş ipi: 3.45 tl
Sensodyne diş fırçaları: 10.90 tl


Rosmann e uğradım.İhtiyacım olan tek şey pamuktu.Diğerleri meraktan alındı.

Lilibe 120 disk pamuk: 2.99 tl
Note oje tanesi:2.99 tl
Essence te indirim vardı .Essence xxxl lipgloss: 4.99 tl


Flormar a da sırf meraktan uğradım ve bu iki parçayı aldım.

Puffy Blush allık: 5 tl
Full Color oje: 1.9 tl


Avon dan aldıklarım da bu bi kaç parça.Fakat fiyatlarını yazmıcam;çünkü daha yeni biten kampanyadan sipariş vermiştim bu ürünleri.Gördüğünüz gibi çoğu ihtiyaç ağırlıklı.Umarım yazı sizler için faydalı olmuştur.

Peki siz bu indirimi nasıl değerlendirdiniz ya da değerlendireceksiniz?Lütfen aşağıya yorum olarak bırakın:)

X.O.X.O










PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Gratis,Migros,Rossmann,Flormar,Avon Bayram Alışverişim
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.