20 Ağustos 2015 Perşembe

L'oreal Volume Million Lashes Noir Excess

Herkese tekrardan merhaba

Nasıl gidiyor günler,haftalar.Yazın son günlerini yaşıyoruz.Aslına bakarsanız İzmir'de eylül sonuna kadar yaz sıcakları hüküm sürüyor diyebiliriz.Nem oranını da düşünecek olursak makyaj yapmak adeta bir çile haline geliyor.Bu yüzden kozmetik ürünlerinde yazın değişiklikler yapmak da mecburi.Ben kendi adıma ürünleri minimum düzeyde tutmaya çalışıyorum.Bu sebepten gözlere ağırlık veriyorum ve en büyük yardımcım L'oreal Volume Million Lashes Noir Excess.


Bu kullandığım maskaralar arasında en en sevdiğim diyebilirim.Arkadaşlarıma da sıklıkla bunu öneriyorum ve olumlu dönüşler almak hoşuma gidiyor.Niye bu kadar seviyorum bu maskarayı ?


Resmen aşığım bu maskaraya diyebilirim.Fırça yapısıyla başlayalım o zaman.


Görüldüğü gibi büyük ve plastik bir fırçaya sahip.Aynı zamanda biraz esnek bir yapısı var.Fırçanın büyük oluşu sizi yanıltmasın.Uygulaması oldukça kolay.
Tek kat uygulamada kirpiklerinizi tek tek ayırıp uzatıyor.İkinci katta ise biraz hacim veriyor.Üstelik adı gibi simsiyah bir maskara.Günboyu akma sorunu falan da yaşamadım.Bu arada ne zaman bunu kullansam "Ne güzel takma kirpik gibi kirpiklerin var." tarzı övgüler alıyorum.

Eeee bir maskarayı sevmek için bu kadar sebep yeterli değil mi?Bence yeterli ve bu sebeplerden dolayı bu ürüne bir göz atıp şans verebilirsiniz.

Aranızda bu maskarayı kullananlar var mı?Varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın:)


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

L'oreal Volume Million Lashes Noir Excess
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

6 yorum

Senin yorum
avatar
20 Ağustos 2015 09:14

almıştım ama henüz açmadım kurumasın diye..

Yanıtla
avatar
20 Ağustos 2015 11:36

denediğin zaman seveceğine eminim :)

Yanıtla
avatar
21 Ağustos 2015 21:31

Bu maskara sevilmeyecek gibi degil, millio serisi urunleri cok guzel

www.elabellaworld.com

Yanıtla
avatar
25 Ağustos 2015 11:51

Ben hala hayalimdeki rimelimi aramakla meşgulüm belki de bu dur :)

bu arada blog keşif etkinliğinden geldim takibe aldım seni :)
bana da beklerim :)
www.aylindensevgilerle.com

Yanıtla
avatar
25 Ağustos 2015 23:52

kesinlikle şans vermelisin:)

Yanıtla